. Alleen als ik nou rechtsom rijd is hij daar heel "stug" en wil hij niet mooi rond komen, terwijl dit op links wel heel goed lukt? Heeft iemand het zelfde probleem, of het zelfde probleem gehad? Wat hebben jullie er aan gedaan?Alvast bedankt..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Alleen als ik nou rechtsom rijd is hij daar heel "stug" en wil hij niet mooi rond komen, terwijl dit op links wel heel goed lukt? Heeft iemand het zelfde probleem, of het zelfde probleem gehad? Wat hebben jullie er aan gedaan?
maar het geeft resultaat en wat ook belangrijk is veel voltes en wendingen rijden op de rechter hand maar let daar bij op dat je de vote of wending niet op je rechter teugel instuurt probeer hem met je buiten been buiten teugel eraf te rijden heel belangrijk dat ie dan wel voor je been van de hoefslag gaat als ie dat niet snapt probbeer hem dan eerst effe op te vote te rijden en hem goed naar binneen en buiten te laten wijken dan moet het helemaal goed komen
deze tehorie heeft bij super geholpen
en denk eraan zelf luchr geven en brobeer die verleiding te weer staan om niet terug te trekken SUCSES ermee
volgens mij is het nog wel te begrijpen

Marijuhhhhh schreef:Dank jullie wel, ik heb ook meestal het gevoel dat als ik op de rechterhand rijd en ik vraag stelling naar binnen, dat hij (zeg maar) dwars door mijn binnen been heen loopt. Terwijl hij dit op links niet doet. Als ik zeg maar stelling naar binnen wil op de rechterkant, gaat hij zeg maar gewoon rechtsaf. Hij geeft op dat moment niks om mijn binnenbeen. Is daar wat aan te doen?
Marijuhhhhh schreef:Dank je wel, iemand ook enig idee hoe dit komt? Kan je het voorkomen?