IK plaats deze foto's dan ook alleen omdat ik het leuk vind om te laten zien dat Saar en ik hard op weg zijn een combinatie te worden. Wij worden professioneel begeleid en rijtechnische problemen worden ook aldaar aangepakt.
Uiteraard staat het altijd vrij om opmerkingen te geven, daar is het een openbaar forum voor.
Dit is een galopfoto, mooi gesprongen al zeg ik het zelf.

Nog een galopje in een beetje verlichte zit. Saar heeft nog moeite met het loslaten van de rug dus ontlast ik haar nog wat tot ze echt loslaat.

Hier kom ik net weer aan op de hoefslag na wijken, ze is nog wat scheef en kantelt linksom erg met haar hoofd maar door veel te wijken is ze al een stuk rechter aan het worden.

Mooi drafje

Nog een drafje, mocht wel wat actiever zie ik nu. Ondanks dat de merrie fantastisch kan bewegen is ze vrij traag aan mijn been (in ieder geval voor mij nog niet snel genoeg). Ze heeft de neiging om heel groot te draven maar komt dan vanachteren niet altijd mooi mee. Gelukkig heeft ze van nature een perfecte motor dus met training moet dat helemaal goedkomen.

Nog een drafke, inzet van een paar passen verruimen.

Vin 'k wel mooi

Saar weer in draf (wordt het al saai?)

Na gedane arbeid, lekker halsstrekken (wel handjes bij mekaar...foei!)

Zo, dit was even een greep. Dit is eigenlijk het resultaat van de laatste 5 weken trainen. Ze had in het begin een erg onrustige aanleuning en kwam vaak over de teugel. Dat is nu al stukken geminderd.
Het is een droomdier om te rijden maar we hebben nog veel werk aan de winkel. Gelukkig is ze heel werkbaar en slim
Ben er trots op dat ik Saar onder het zadel heb en dat we elke dag progressie boeken.
Een 2 tal keren per week dient Saar als boscrosser, hihihi.
. Ik had het al gezegd tegen Sarabande, maar het zadel ligt imo niet echt lekker, te veel op de schouder. Verder is het erg fijn dat jullie als combinatie steeds beter gaan en dat je zo lekker met haar aan het werk bent!
?
ben het met de rest van de opmerkingen eens dat het zadel niet goed ligt.