2 jaar terug had ik springles met Taco.
We gingen veel te hard naar een hindernis toe omdat Taco meestal te heftig wordt. Ik was bang dat hij het niet zou redden als hij er dichter onder zou komen dus ik gaf aan dat hij af moest gaan, maar dat was achteraf veel te vroeg. Hij viel dwars door de hindernis en landde plat op zijn zijkant met mij eronder. Door de harde klap raakte ik bewustloos. Toen ik wakker werd lag Taco nog steeds op me.
Hij lag bovenop mijn benen en als hij op zou staan zou hij dus afzetten op mijn benen met als gevolg dat ik ze zou breken of zelfs verbrijzelen. Alsof Taco dit gevoeld heeft want hij is al die tijd rustig blijven liggen totdat ik met een hoop pijn mijn benen eronder vandaan heb gekregen. Gevolg 2 zeer zwaar gekneusde benen en ik heb 2 weken bijna niets kunnen doen.
Ik baalde er steeds van dat ik gewoon het lef niet had om er weer op te kruipen en over normale hindernissen te springen. Het stomme is namelijk dat ik wel gewoon durfde te crossen maar niet meer over balken durfde te springen.
Dit verklaard ook waarom ik op de foto´s Taco te strak hou van voren.
Naarmate de les vorderde ging het steeds beter.
Ik heb nog een lange weg te gaan maar mijn pony geeft me het vertrouwen dat we het wel weer redden

Rustig balkjes lopen
Leuk getimed

En ik kan nog lachen
!!Leuke fjord trouwens,hij doet het prima ook!!
?