Foto`s tinkerfair belgie veel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dobbel

Foto`s tinkerfair belgie veel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 13:13

De foto`s zijn niet van super kwaliteid omdat ze van film zijn gehaald, maar je hebt een indruk,

dit is evelien met Yup dressuur L1 en springen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is Ingrid met Gildy dressuur L2
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit ben ik met Lonan B dressuur en springen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Onbekend meisje voor mij, maar wel met een hele leuke tink.
Afbeelding
Afbeelding

En dan Sandra van Ooien met haar kur op boy
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nou dit was het.

IloOntJUhH

Re: Foto`s tinkerfair belgie veel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:19

wooo wat hebben die lange manen !! heel mooi !!
jammer dat de foto's een beedje wazig zijn
maar leuke foto's

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:19

Jammer van de kwaliteit... zie nog wel wat minpuntjes, maar die zijn er altijd wel

Wel leuke Tinkies! En Lonan heeft het weer goed gedaan! Wie was er eerste?

Ps: ik wil steeds dobbel ipv lonan typen, waar komt de naam dobbel eigenlijk vandaan?

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:22

leuke foto's

@snowdon, misschien van dobbel hier op bokt, die heeft olgens mij een tinker die dobbel heet

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 13:24

Ja minpuntjes zijn er altijd wel,

die eerste was hebben we niet op video en ik ken haar ook niet, ze had het wel verdiend.

ik wou me eens ergens registreren en toen wou ik dat met dribbel doen, die naam bleek ik gebruik en toen dacht ik nou dan doe ik dibbel, maar in plaats van dibbel dee ik perongelijk dobbel en die deed het wel en sinds dien doe ik overal dobbel omdat niemand dat gebruik.

Ja kwalitijd kan ik niks aan veranderen komt omdat het stils van een video zijn,

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:31

Jammer van de kwaliteit maar het geeft wel een leuk impressie van de fair.
Die Ingrid rijd die ik niet vaak shows met een dameszadel? Tinker komt me nogal bekend voor namelijk maar volgens mij heette die Gilbey.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:39

Leuk hoor! ziet er allemaal leuk uit
Volgens mij heb je je daar goed vermaakt met al die mooie knollie's

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:50

heej allemaal Tinkjes!!!
wel ontzettend zonde zeg, die eerste heeft mooie manen, maar de ruiterheeft duidelijk niets aan de verzorging ervan gedaan.

oef.. die lonan is ontzettend mooi zeg! loopt ook netjes! wat voor punten had je?

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 14:02

je ben ik ook benieuwd naar
die manen zijn echt wauw trouwens.

4leafclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 14:05

ik wilde ook mee doen met mijn tinkk aan de tinkerfair, ik heb steeds alles bij gehouden op internet maar kon steeds niets vinden erover, alleen van vorig jaar!

liekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 14:40

mooi manen zeg en mooie paarden

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 18:35

leuke foto's!! jammer van de slechte kwaliteit! wat een schitterende manen heeft die tinker op de eerste foto!

tjeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 18:40

wat een gave knollies....ben bij mijn verzorgpaard ook aan het kweken voor lange manen.....hoe doe jullie dat eigenlijk????

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 22:55

Inderdaad jammer van de kwaliteit, maar voor de rest leuke foto's en leuke tinks.

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 10:00

Ziet er echt leuk uit! Rij nu sinds kort ook op een tinkerruin, een super beest!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 10:16

Ja klopt dat is ingrid die heeft nu ook een demo damenszadel gegeven,

Ik wist niet hoe je de naam van haar tinker schreef,

Ik had zelf 154 punten

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 11:25

lowara schreef:
heej allemaal Tinkjes!!!
wel ontzettend zonde zeg, die eerste heeft mooie manen, maar de ruiterheeft duidelijk niets aan de verzorging ervan gedaan.

Hoe bedoel je dat ze is er erg zuinig op en het zit normaal altijd in een hengsten vlecht, Ik vind dat ze ze wel goed verzorgd,
Kan je uitleggen wat jij er dan niet verzorgd aan vind,

oef.. die lonan is ontzettend mooi zeg! loopt ook netjes! wat voor punten had je?

Dank je wel

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:54

Degene die eerste was, is Marian met beauty. En tweede was melanie met chester. Zij rijden ook samen de pas-de-deux op muziek, is wel gaaf. Zij staan allebei bij mijn overbuurman op zijn pensionstal. Marian rijdt ook regionale wedstrijden. Ze heben het wel goed gedaan allebei!!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 23:09

ja klopt ik had een gedeelde 2de plaats, vond het wel jammer dat die andere melanie dus met stang en trens rijdt doet heel hoog ik dacht van nou dat zal wat worden, maar dat viel een beetje tegen,

En ik vond de pa de deu wel een beetje zaai, wag wel wat meer spetteren van mij, en een beetje meer variatie in de muziek, Ik had er heel wat van verwacht maar viel me een beetje tegen, En ik was niet de enige die dat vond gelukkig,

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 06:22

Melanie rijdt met stang en trens niet om indruk te maken hoor!! Haar paard is verkeerd ingereden met een superscherp bit. Dat heeft zij niet gedaan. Daarbij heeft chester een enorme nek en is oersterk. Zij is wel de enige die hem goed kan rijden. En die pas-de-deux, daar werken ze nog aan. Doe het trouwens maar een na. Ze worden wel heel vaak door het stamboek gevraagd, dus zo saai vinden veek mensen hem nou ook maar niet. Het lijkt wel of je jaloers bent!

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 08:59

He die tinkerfair is vlak bij ons thuis geweest. Als ik niet op wedstrijd moest had ik ook wel eens gaan kijken.

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 09:51

Ik ben niet zo een fan van tinkers maar ik meot zeggen dat die hier op de foto's echt super mooi zijn zeker die eerste !!!

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 11:09

ach op zich heeft dobbel gelijk de pas de deux van ons was ook niet echt gewldig daar we headden ons wat verreden en zo, maar wat ik wel ergerlijk vind die vooroordelen dat ik met stang en trens rii. ik rij hem hierop ook niet voor de lol. ik ben jaloers op mensen die hun t.ink rijden op een trensje maar goed.
ik heb meegedaan omdat ik het gewoon leuk vind . maar om zo afgezeikt te worden door dobbel op welk bit dat chester gereden word terwijl ze er geen benul van hebben hoe chester in werkelijk is daar ben ik eigenlijk erg terleurgesteld in

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 22:10

Ik zeik niemand af geef alleen een mening, En ja als je de achtergrond niet weet schept het nu eenmaal verwachtingen,
Nu ik de achtergrond weet kan ik het enigzins wel begrijpen,
Ik ben wel teleurgesteld in dat je niet de moeite neemt om het dan uit te leggen en mijn beelt te veranderen. Gelukkig heeft tinkermeisje wel die moeite genomen en nou dan is het klaar voor me, Maar ik ben echt niet de enige die daar dan hoge verwachtingen aan koppelt,

Ik zie ook helaas vaak genoeg en niet alleen bij tinkers dat waneer ze het niet redden met gewone bitten ze snel grijpen naar scherpe bitten gewoon uit gemak zucht en om het plaatje toch voor elkaar te krijgen, maar ja zo werkt het natuurlijk niet, en ja als je dan iemand met stang en trens de ring in ziet komen en de verwachting wordt niet helemaal waargemaakt dan wordt dat al gauw gedacht als je de achtergrond niet weet,

En tuurlijk doe je voor je lol mee dat doe ik ook, maar dan wil ook toch ook graag presteren, maar als je een show geeft gaan mensen daar een mening aan geven en daar moet je dan wel tegen kunnen, Leuk of minder leuk.

Ik wens je veel succes in de toekomst met je show en zal hem vast nog eens ergens zien, en ondanks dat er wat klijne foutjes in zaten was hij rijtechnisch prima, Het had van mij alleen wat meer gedurft gemogen zodat het wat meer gaat spetteren voor een show, Maar dat is mijn bescheiden mening

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 22:15

Die manen van Puk (de eerste tinker op de foto's) zien er idd niet echt mooi uit zo...

tinkermeisje... schiet niet zo in de verdediging...

Ik ben het overigens met dobbel eens als ik alles zo zie en lees, ik was er niet bij, dus echt een oordeel heb ik er dus ook niet over. Maar het is te begrijpen dat men verwachtingen heeft bij een bepaald beeld en wat ze zegt over wat men vaak ziet, ben ik het dus volledig mee eens.

Daarbij dus, geen persoonlijke kritiek op iemand, want ik was er niet bij.