) en heb al een selectie gemaakt, maar de foto's komen nog in twee topics ivbm de grote hoeveelheid.De eventing werd in teams van twee ruiters gereden. Het begon in de 'bak' en daar moest een van de twee ruiters het parcrous springen. Ze mochten de beurt doorgeven en bij twee weigeringen ging de beurt automatisch naar de ander in het team.
Buiten de bak moesten alle hindernissen door alletwee de ruiters gesprongen worden.
Na buiten alles gesprongen te hebben, moest je nog een keer binnen het parcours springen.
Hier de foto's!
Team 1
1.

Team 2 komt terug en spring hindernis 22
2.

Ook team 3 kwam weer terug over hindernis 22
3.

Team 4 ging in hoog tempo naar buiten toe
4.

En over hindernis 22
5.

Team 5 had moeite met een smalle sprong. Beide paarden weigerde er een keer op
6.
7.
team 5 over een grote hindernis
8.

Ook deze hindernis verliep niet helemaal vlekkeloos.
9.

Toen zijn we het terein ingegaan om de rest van de hindernissen te zien. Hier hindernis 9 met team 7 (denk ik)
10.

Sprong 10 en 11
11.

Stukje gassen, door naar hindernis 12, dat waren drie huisjes na elkaar. Dit is weer een ander team.
12.

En dan een simpel steil sprongetje erna. Daarna een wat moeilijkere sprong, hier moest je een soort rondje rijden.
13.

14.
..
Hmm, kzou het denk ik niet direckt durven springen hoor !!
Foto's zijn goed gelukt Anne!
. Ik ben er zaterdagavond geweest, en toen we vanuit de tent naar buiten liepen was ik nog aan het nadenken over wat dat zou zijn geweest. Vond hem zo groot en log, echt een enorme hindernis! Die stond ook best in een gekke hoek, dus ik vroeg me echt af of dat geen beveiliging was ofzo