Dus zaterdag ff vrijgespronge, ze deed het heel goed. Na rustig opbouwen met 2 schuine in uitjes ben ik naar een steil sprong gegaan. Ik heb de omheinig gebruikt om de balken op te leggen. Ze lagen wel op het randje dat ze er zeker af zouden vallen
.. Dacht ik 
1e van het in uitje..
foto op dezelfde sprong, alleen nu iets beroerder getimed van mij...
Het steiltje van ong 80 centimeter van de andere kant
zelfde steiltje, vind het een beetje een rare foto
steiltje nu de staander iets hoger op ong 1.20 geloof ik.
stappen tussendoor. ze liep hier dus zelf onder de sproeier door die het pad en 1e stuk van de bak aan het sproeien was.
ff slijmen voor een brokje.. was ik vergete.. stoute ikke...
Mooiste foto vind ik zelf.. Zeer artestiek.. zit erover te denken om hem uit te vergroten..
ik vind het altijd irritant als andere mensen het zeggen, maar nu riepen ik en mijn instructrice tegelijk: DAT ACHTERBEENTJE!!!!
Totaal haar verdienste!!!Het aangaloperen voor de 1.50 -1. 20 (schuine balk, op de bovenste van de omheining en op de staander van 1.20) Helaas stootte ze m de 2e keer eraf en heeft ze dr knie geblesseerd..
ik heb m filmpje van de 1e keer dat ze deze hindernis sprong, toen haalde ze m met gemak, de 2e keer lette ze net niet goed genoeg op en tikte m aan met dr linkerknie, die was nu iets dikker en beetje gevoelig.. Dus een blauw plekje.. NA een dag of 2 afspuiten was ze geluikkig al weer een stuk beter en dus ben ga ik morgen weer rustig beginnen met longeren (zonder bijzet ofzo)..
(hoe plaats ik het filmpje?)
Misschien tot volgend jaar in eht springparcous of de cross