Quando @work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tinkaforever

Quando @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 10:32

Quando is de 4jarige hengst waar mijn zusje mee rijdt. Ze gaat hem binnenkort uit brengen op wedstrijd, maar voordat ze gaan starten, gaat ze hem eerst nog een paar keer op een vreemd terrein rijden, om te kijken hoe hij reageert. Ze gaat hem ook nog een keer tussen andere paarden rijden, hij wil namelijk graag met de andere merrie's spelen Voordat ze hem gaat starten wil ze namelijk 100 % zeker zijn dat ze hem onder controle heeft.
Dan nu de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Opbouwende kritiek is welkom. Daar leren we van.

Woest

Re: Quando @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:33

mooi hoor mooie hengst en een goed verstand van je zusje!

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:34

Leuke pony hoor Ik vind alleen wel dat ze erg gespannen houding heeft.. maar veel succes met de wedstrijden straks!

Lottew

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:36

Leuke hengst! Let goed op je houding, recht in het zadel zitten, schouders naar achter en voor je kijken. Je handen storen een beetje, door ze zo op je bovenbenen te zetten lijkt het alsof je ze vastzet, probeer ze netjes recht en naast elkaar te houden! Als je dan ook nog je hakken goed uitduwt ziet t helemaal goed uit . Succes met hem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:44

Sorry ik vind het geen prettige foto's. Het lijkt allemaal erg gefixeert uitzine op een krulletje en die binnenhand hoort daar hier en daar echt niet.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 14:21

Ik ben het wel met Fellor eens, het is allemaal erg rommelig en het ziet er niet ontspannen uit.
Je zusje moet haar hakken beter uitdrukken, niet naar achteren gaan hangen en beter op haar handen letten, ze zijn op sommige foto's een beetje erg verdwaald! Hier heeft ze haar handen gewoon echt op haar bovenbenen liggen
Ook is er een foto bij waarbij ze haar armen heel raar gestrekt heeft (denk aan de knik in je elleboog!)
Probeer je handen netjes naast elkaar te houden en probeer een beter gevoel met de mond te krijgen, druk op beide teugels probeer meer met je been te rijden zodat je wat vriendlijker met je handen kunt rijden.
Veel oefenen dus..

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:30

ik ben het wel met viefdepief eens! maar verder is het een leuk beesie!