Eerst hebben magic klaargemaakt bij haar thuis.
Charelle heeft aan een kant een matje gemaakt (de kortste kant) en heeft magic gepoetst.
Ik heb aan de andere kant het matje gemaakt en de staart gedaan.
En de hoeven hebben we samen gedaan
Eerst was de staart zo.
en toen we in roggel waren had magic zig aan de achterste stang geschuurt en kon ik het weer opnieuw doen
..en je ziet mijn matja
ik heb geen foto's van het draven verder omdat ik nog met kennisen die er ook waren aan het praten was. *sorry charelle*
dit zijn foto's voordat ik charel ging 'lesgeven' en haar dus even haar gang liet gaan

en toen begon ik met lesgeven
en dan nu de proef
(ik zat tussen de a en de uhm... k (d8 ik
naja en heb dus van onder foto's gemaakt)

(jongen uit mijn klas)
die staart!!!!
(trouwens belonen
)en toen nog magic uitgestapt en naar andere gekeken(ondertussen was een vriendin van me er ook nog bijgekomen
) en nog magic op de trailer gezet. toen zijn we nog naar het springen gaan kijken waar een soort van vriendin van mij 4e werd op haar pony magic flower.weer bij charelle

commentaar dat ik erop heb
..(onder)benen wat meer naar achteren, hakken uitdrukken, tenen naar binnen, handen wat hoger en meer bij elkaar. en beter in het zadel zitten met de galop
soms wat meer naar voren kijken (lijkt me niet dat je int gras geld vind
) meer proberen aan te drijven met je kuiten i.p.v je hakken. ellebogen meer buigen en niet in een lijn
(met dit commentaar bedoel ik dus niet dat ik alles goed doe ofzo want dat is nog lang niet zo)dat was het commentaar van vandaag
aan dit allemaal probeert charelle ook al te werken maar alles kan niet in een keer goedgaan maar er was al vooruitgang op concour dus 
Ik vond het een leuke dag en volgens mij vonden charelle en magic dat ook wel.
(charelle was 1e met 177 punten en 3e van de hele dag. er waren er nog 2 die 197 punten hadden. en de 2e van haar ring had 175 punt
)