Gisteren hadden we wedstrijd in Steenderen
Eerst moest k met mijn eigen ruin in de M2.
Het ging super en we waren 1 ste en 2 de.
We hebben nu 10 winstpunten en rijden nog in wedstrijd
in de M2 en dan gaan we Z1 starten!
. Ik heb helaas geen fotosvan die pony.
Daarna moest k met de goedgekeurde hengst Woodrow Carisbrooke (5 jaar) rijden in de M1 (hij was vorig jaar kampioen op de keuring!).
Het ging goed, dit is de derde wedstrijd in de M1. We zijn in december begonnen met wedstryd rijden dus we zijn behoorlijk snel gegaan

We hadden 162 en 161 punten
. Bij de tweede proeg las mijn moeder 2 x verkeerd voor ( doet ze anders nooit maar ze was er niet helemaal bij
).. dus anders hadden we 167 punten gehad.. maarja niks aan te doen
..We vielen bij allebei de proeven steeds NET buiten de prijzen, dat was wel jammer maarja.. ik was erg tevreden ! 
Okee genoeg gekletst ,hier komen de fotos!
En Shanna ,heel erg bedankt voor de fotos he!

Losrijden

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 018.jpg[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 021.jpg[/img]
Tijdens de proef:
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 030.jpg[/img]
Hier loopt hij net iets te diep,maar verder vind ik het wel een mooie foto
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 031.jpg[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 032.jpg[/img]
Halthouden en daarna achterwaarts,wel rechtzitten Hester

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 041.jpg[/img]
Middendraf
Kijk dat beentje!
,,super trotse Hester 
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 043.jpg[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 045.jpg[/img]
Contragalop, hier mag hij er net iets meer doorblijven met zijn hals
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 046.jpg[/img]
Rijbaan verlaten,,klaar en tevreden!

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 049.jpg[/img]
En wat vinden jullie ervan?