Ik wil Veyton namelijk verkeersmak gaan maken en aangezien Pascal (m'n nieuwe aanwinst die ik nu zo'n 1,5 maand heb) een erg rustig paard is, leek het me leuk om te paard (op Pascal) Veyton mee te nemen het verkeer in.Voordat we het echte verkeer in gaan gaan we natuurlijk oefenen in een bak. Eerst ging ik Veyton maar weer eens loswerken. Was ook alweer een tijd geleden.
"handen naar je navel brengen, uitademen, druk van hem afhalen (iets naar beneden kijken) en je ogen naar z'n achterbenen bewegen."
Et voilá, meneer gaat terug in stap

en komt naar me toe

toen gingen we weer de andere kant op en ik denk dat hij gestoken werd door een horzel want hij maakte een sprongetje en vloog in de galop
Stil staan op de hoefslag, naar hem toe lopen en overal afstrijken
Toen kwam Pascal to the rescue! hahahahaha
Ik reed eerst achter veyton aan en wou stil staan op de hoop dat hij zich omdraaide en naar me toe wou komen en me wou volgen, dat terwijl ik op Pascal zit.
Hij snapte er geen hol van! hahahaha, dus toen maar even met een lijntje meegenomen (voor de paniekzaaiers: het lijntje zat door het ringetje van z'n halster)
"ho pascal, veyton schiet op!"
"ik wil niehieeet"
zow istie braaaaf
Veyton vond het doodeng om zo dicht bij pascal te moeten lopen. Waarschijnlijk heeft pascal hem een keer getrapt en de afstand bepaalt die veyton niet mocht overschrijden... Ondanks dat veyton dus erg dichtbij kwam bleef pascal super braaf.
ook nog even de andere kant op
hooooo veyton, niet er voorbij!
toen nog even los...
maar zodra Frits de bak in ging was ik em kwijt haha. Zo raar... hij volgt liever een mens op de grond dan een mens op het paard... maar ja dat moet hij ook nog allemaal leren.
Ik vond het erg leuk om een keertje zo te werken
haha volgens mij hadden de paarden ook wel plezier erin...Hierna zijn we dus wel even de straat op gegaan. Frits op Pascal en ik naast Veyton. Een klein stukje de brug onderdoor en weer terug (=10 minuten). Vond ik wel genoeg indrukken op hem. Hij reageerde erg goed op de brug. Het holle geluid vond ie niet eng en de duisternis ook niet. De auto's en brommers nog wel, maar dat gaat allemaal goed komen

Wat vinden jullie van m'n grote reus en m'n kleine smurf?!