Nf Hengst@Dressuurwedstrijd M1 !!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

retseH

Nf Hengst@Dressuurwedstrijd M1 !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 22:21

Hallo allemaal!!
Gisteren hadden we wedstrijd in Steenderen.
Eerst moest ik met mijn eigen pony Easterboy (Melle Jerom x Haverstein's Golden Lady). Daar start ik in de M2 mee. Het ging goed en we waren eerste en tweede..we hebben nu 10 winstpunten,nog 1 x M2 wedstrijd en dan gaan we Z1 dressuur starten! , hier heb ik helaas geen foto's van.
Daarna moest ik met de goedgekeurde hengst Woodrow Carisbrooke rijden(5 jaar). We hadden 162 en 161 punten . Bij de tweede proef las mijn moeder 2 x verkeerd voor dus kregen we -6..anders hadden we dus 167 punten gehad, maarja niks aan te doen Bij allebei de proeven zaten we NET buiten de prijzen. Maar ik ben echt super tevreden!
Oke, genoeg gekletst,hier komen de foto's.
(Shanna Super bedankt voor de foto's he! )

Losrijden
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 018.jpg[/img]

Nog steeds losrijden
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 021.jpg[/img]

Tijdens de proef
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 030.jpg[/img]

Hier loopt hij iets te diep,maar verder vind ik het een mooie foto
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 031.jpg[/img]

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 032.jpg[/img]

Halthouden,daarna achterwaarts, wel rechtzitten Hester
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 041.jpg[/img]

Middendraf, ..kijk dat beentje! , trotse Hester!
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 043.jpg[/img]

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 045.jpg[/img]

Contragalop, hier mag hij er net iets meer doorblijven met zijn hals
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 046.jpg[/img]

rijbaan verlaten, klaar en tevreden!
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 046.jpg[/img]

En, wat vonden jullie er van ?
Groetjesss!

Hims

Re: Nf Hengst@Dressuurwedstrijd M1 !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 22:26

Hester.. ik weet dat je het kunt zet m op veel succes met de foto's

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 22:26

Easterlover schreef:
Hallo allemaal!!
Gisteren hadden we wedstrijd in Steenderen.
Eerst moest ik met mijn eigen pony Easterboy (Melle Jerom x Haverstein's Golden Lady). Daar start ik in de M2 mee. Het ging goed en we waren eerste en tweede..we hebben nu 10 winstpunten,nog 1 x M2 wedstrijd en dan gaan we Z1 dressuur starten! , hier heb ik helaas geen foto's van.
Daarna moest ik met de goedgekeurde hengst Woodrow Carisbrooke rijden(5 jaar). We hadden 162 en 161 punten . Bij de tweede proef las mijn moeder 2 x verkeerd voor dus kregen we -6..anders hadden we dus 167 punten gehad, maarja niks aan te doen Bij allebei de proeven zaten we NET buiten de prijzen. Maar ik ben echt super tevreden!
Oke, genoeg gekletst,hier komen de foto's.
(Shanna Super bedankt voor de foto's he! )

Losrijden
Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 018.jpg[/img]

Nog steeds losrijden
C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 021.jpg[/img]

Tijdens de proef
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 030.jpg[/img]

Hier loopt hij iets te diep,maar verder vind ik het een mooie foto
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 031.jpg[/img]

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 032.jpg[/img]

Halthouden,daarna achterwaarts, wel rechtzitten Hester
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 041.jpg[/img]

Middendraf, ..kijk dat beentje! , trotse Hester!
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 043.jpg[/img]

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 045.jpg[/img]

Contragalop, hier mag hij er net iets meer doorblijven met zijn hals

rijbaan verlaten, klaar en tevreden!

En, wat vonden jullie er van ?
Groetjesss!

Hoi,

Je foto's moet je eerst uploaden bij mijn album en daarna kan je ze pas op het bokt forum plaatsen...!

Hier onder de link voor de rest heb je het wel goed gedaan met de IMG erbij..

Groetjes en succes met het uploaden

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=

retseH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 22:26

OKe..ja is de eerste x dat ik het zelf doe.. haha.. egt superbedankt!
kijken of ik het nu wel kan

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 22:43

succes

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:49

en lukt het???

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:57