Gisteren hadden we wedstrijd in Steenderen.
Eerst moest ik met mijn eigen pony Easterboy (Melle Jerom x Haverstein's Golden Lady). Daar start ik in de M2 mee. Het ging goed en we waren eerste en tweede..we hebben nu 10 winstpunten,nog 1 x M2 wedstrijd en dan gaan we Z1 dressuur starten!
, hier heb ik helaas geen foto's van.Daarna moest ik met de goedgekeurde hengst Woodrow Carisbrooke rijden(5 jaar). We hadden 162 en 161 punten
. Bij de tweede proef las mijn moeder 2 x verkeerd voor dus kregen we -6..anders hadden we dus 167 punten gehad, maarja niks aan te doen
Bij allebei de proeven zaten we NET buiten de prijzen. Maar ik ben echt super tevreden! 
Oke, genoeg gekletst,hier komen de foto's.
(Shanna Super bedankt voor de foto's he!
)Losrijden

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 018.jpg[/img]
Nog steeds losrijden

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 021.jpg[/img]
Tijdens de proef
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 030.jpg[/img]
Hier loopt hij iets te diep,maar verder vind ik het een mooie foto
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 031.jpg[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 032.jpg[/img]
Halthouden,daarna achterwaarts, wel rechtzitten Hester

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 041.jpg[/img]
Middendraf,
..kijk dat beentje!
, trotse Hester!
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 043.jpg[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 045.jpg[/img]
Contragalop, hier mag hij er net iets meer doorblijven met zijn hals
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 046.jpg[/img]
rijbaan verlaten, klaar en tevreden!

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Steenderen 046.jpg[/img]
En, wat vonden jullie er van ?
Groetjesss!