men neme:
enen eigenwijze Welsh A pony
4 witte bandages
een camera
een longeerlijn
HEEEEEL veel geduld en moed
men probeert met gevaar voor eigen leven de 4 bandages op de pony te krijgen die nog nooit bandages heeft omgehad.
na 5 minuten komt de pony tot de conclusie dat die witte dingen geen welsh pony etende monsters zijn, en is ze weer een stoere poohny:+
even wat knotjes in haar nogal wilde manen, en bedenken hoe je een jonge pony netjes op de foto krijgt.. aan de longe natuurlijk!!!
maar ja...
jonge pony+ longe+ camera+ gek veulen wat in de wei ernaast rent= mission impossible.....
maar... toch nog wat leuke foto's geschoten van mijn mooie dame!
haai!!!! ik ben Choice!!!
En ik kan verdomd leuk lopen!!
en Choice laat ook zien dat ze als een kanon weg kan schieten voor een enge hindernis. en ja.. inderdaad.. ze geniet van het goede leven..binnenkort op dieet!!
en vooral niet opletten wat er in de bak gebeurt.. het veulentje wat rent is VEEL leuker!!
Ook de focus knop werkt erg goed zoals je ziet
het was nogal een klik-zo-snel-mogelijk-om-zoveel-mogelijk-op-de-foto-te-krijgen moment.Toonbeeld van een welsh koppie... rare rug heeft ze hier trouwens.wel een nadeel van kleine pony's, alles fotografeer je vanaf de bovenkant

jaaa eindelijk een beetje een foto waar choice helemaal opstaat! behalve.. haar beentje..
jaja ik had het zwaarder dan die pony, steeds al die dingen tegelijk proberen. gelukkig was Choice zo lief om alvast stelling aan te geven. ideaal zo'n pony die weet hoe het moet

En natuurlijk even 2X een balkje lopen om het benenwerk te bewonderen. de OORSPRONKELIJKE bedoeling was dat ze het balkje suf in draf zou nemen,maar Choice ondekte wat leukers:
nee Choice, over zulke balkjes kun je prima DRAVEN....
zucht... I give up... over 6 maanden trek ik je wel weer een keer de wei uit.....
en , wat vinden jullie van haar? gewoon qua bouw en hoe je zo kunt beoordelen hoe ze min of meer loopt?

Volgens mij kan ze erg mooi lopen, ziet er erg soepel uit
)dan kan die echt geweldig strekken!