wedstrijd foto's Feroza W

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alikesflame

wedstrijd foto's Feroza W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 14:51

gister wedstrijd gehad, had echt poedersuiker punten, maar ze ging verder wel goed. 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik vind zelf dat ze al beter is gaan lopen in d'r hals. ze liep veel achter de loodlijn en nu net iets of er op. Dus gaat steeds beter. ze moet eigenlijk nog iets hoger en tikje verder ervoor. Maar dan komt het achterbeen natuurlijk om de hoek.

Taron

Re: wedstrijd foto's Feroza W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 14:54

ahhh, wat een mooi paard zeg!! hoeveelste ben je geworden?

_Sanneman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 14:57

Ziet er goed uit! Mooi paard.. Wat rij je? Ik vind dat ze zo eigenlijk een mooie hoofd hals houding heeft, bij de enalaatste en laatste foto.. Ik vind niet dat het nog hoger hoeft, voordat je in t M/Z zit

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 15:09

ik was 2x 14e met 155 en 152 pnt. deden 25 mensen mee.

Ik rijd nu L1. de laatste 2 foto's loopt ze idd mooi hoog genoeg doelde meer op de eerste 2 foto's loopt ze ook niet helemaal lekker door de hals.

Ronacino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 15:11

Ej..mooie foto`s ook mooi paard. Rijd je al lang in de L1? Ik moet binnekort ook zelf L1 starte na de Gelderse ik vraag me af zit er groot verschil in van de b naar de L. Mischien domme vraag maarjah... Groetjesss

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 15:13

Dat ziet er netjes uit vind ik

Zijn dit foto's gemaakt door die fotograaf die daar foto's maakte en verkocht? Zo ja, hebben die een website?

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 15:16

ik zit er al wel ff in. december 1e wedstrijd gehad. Ik vind het verschil meevallen. Ze zijn wel wat strenger dan in de B.

Ha piaffe, nog gelukt met voorlezer? Ja is door die fotograaf gemaakt. weet niet of ze een website hebben.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 18:16

Ze kantelt wat. Als ze dat ook in de ring doet verklaart dat misschien je 'net niet' punten?

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 18:26

Je moet in de l1 wijken en voor de rest zijn er eigenlijk niet zo heel veel verschillen dacht ik uit mijn hoofd!

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 21:51

Hey Alike, mooie foto's wederom. Wat s ze mooi donker!
Ze kantelt idd. Als je erop zit kantelt ze haar linkerkant naar buiten. Ze buigt haar hals wel in maar loopt over haar linkerschouder weg. Nu ik de foto's zie weet ik precies hoe het ook alweer voelt als ik erop zit . Ze is een beetje scheef. Maar haar halshouding is stukken beter! Ze zet haar achterhand er goed onder en loopt daarom ook opgerichter! Jammer van die punten...schommelt steeds een beetje rond die 154 he..

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 22:07

ja klopt, ze moet nog sterker van achter worden en ik koet niet de buitenhand vergeten. en dus binnenbeen

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:08

Ze is een schoonheid, ze mag echt gezien worden..(Het paardje he , jij ook zuu ) Hmm ,verder niet zo echt iets af te keuren! Nog veel succes!

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:10

Eerste foto vind ik echt heel mooi. perfecte houding van flame en jou!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 16:53

Flame ziet er ontzettend goed uit! Op die eerste foto's ziet het beeld er heel fraai uit, maar kan me voorstellen dat je haar zelf er toen nog niet lekker fijn door heen had lopen. Op die andere foto's maakt ze inderdaad haar hals al heel mooi bol en rond. Ik denk ook dat als je dat kantelen achter de rug hebt, dat je punten ook vanzelf weer komen! Zal vast gewoon een moeilijke fase zijn waar jullie even door heen moeten!
Succes hoor Alike!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 16:56

Vind het echt een mooi paard leuke combinatie om nog door te groeien. Zelf mag je best wat trotser en gedurfder erop zitten. Suc6!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 21:26

@evitatinkle dankjewel

@ joyce ja het gaat ook steeds beter. vandaag met carmen weer goed geoefend. in de les rijd ik haar echt. toen gingen we proefje oefenen en dan laat ik haar het initiatief nemen. heel vreemd eigenlijk. maar toen ik haar echt even weer ging rijden ging ze super. het grootste probleem ligt bij mij dat ik te weinig in een proef doe. Carmen zegt dat ik denk ach is maar een proefje (en daar heeft ze nog gelijk in ook)

@ miss_Blimm dankje wel, als je haar rijd voel je ook dat er meer in zit, echt heerlijk is dat. Nu het er nog uitrijden

M_en_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 21:41

mooi paard ook een hele mooie kleur moet ik zeggen
en het ziet er goed uit

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 10:05

Wat een mooie kleur, nog niet veel gezien! Voor de rest vind ik dat je je armen wat meer mag ontspannen, de halshouding is goed hoor.