Eerst begonnen we met de dressuur. Nielson liep er lekker doorheen, ontspannen. Lekker
Na half uurtje los te hebben gereden ging Jaleesa haar proef in. Deze begon lekker, totdat ze verkeerd reed, -2. Verder zag haar proef er super netjes uit! Haar resultaat voor deze proef was 157-2. We hadden hoger verwacht, maar met haar punten zat ze toch bij het gemiddelde. Het was niet erg hoog gejureerd.. Niks aan te doen, volgende keer niet meer verkeerd rijden en die winst gewoon halen..
Foto's Dressuur.
Losrijden

ff kletsen met stalgenootje

Telefoon uitzetten

De proef

Daarna door naar het springen

Basisparcours ging super.. Daarna werd er barrage gereden..
Op het moment dat Jaleesa moest starten stond er een score van 54 punten bovenaan..
Jaleesa reed een net parcours en werd beloont met 59
punten voor stijl!
*sorry kan nog niet zo goed timen
*Dit leverde haar een 1e
plaats op!!

*sorry voor de hoeveelheid, maar we konden niet goed kiezen
*

* ja ik ben een beetje te blond afentoe moet ik maar snel iets aan veranderen!! hmm maarja jammer van die -2 maare volgende keer weer een winstpunt al lag het niveau super laag !! iedereen had so`n beetje in de 150
Maarja had zelf veel hoger verwacht maarja maak niet uit.. ! en toen lekker springen jaaa hij liep super los in zijn lijf!! en sprong super goed eindelijk zat ik er ook netjes op !! *voelt zicht trots* en basis parcour netjes rond! en barrage ook en ik ben ssoooo trots op mij en me pony we hadden maar liefst 59 punten