we hebben zelfs al gedraafd.
ook kunnen we van hand veranderen en voltes rijden.
raisa is net 4 jaar.
commetaar mag, houd er rekening mee dat dit pas de 2de keer voor haar is.
ze is dik maar daar word aan gewerkt.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ohio schreef:Wat schattig, ik vind het knap hoor, voor de 2e keer!! wat lief ook die beenbeschermertjes
napie schreef:Oei oei..... de borst en de broek moeten allebei een stuk hoger. De broek moet een handbreede onder het zitbeenknobbel liggen. De borst moet vlak boven de borstbeen liggen en onder de luchtpijp. Nu rijd ze zichzelf helemaal stuk.
Ook de lichtogen moeten hoger. Het lamoen hangt te laag. ze kan er zo overheen trappen. De lichtogen horen ook achter die haken te zitten op je lamoen. Dit zijn de stophaken en die helpen mee de kar te remmen. Nu kan het lamoen zo uit de lichtogen vallen.
Leer ook met zweep te rijden. De zweep moet lang genoeg zijn om het paard achter de schoft te kunnen aanraken. De zweep is met name bedoelt om te kunnen ingrijpen wanneer je pony opzij springt, achteruit gaat lopen en je kar dreigt te gaan scharen, over het lamoen dreigt te komen.
Ik hoop dat je wat met deze tips kan en ik hoop wat verbetering te zien bij de volgende fotoshoot.
Succes.

en tips

napie schreef:De lichtogen horen ook achter die haken te zitten op je lamoen. Dit zijn de stophaken en die helpen mee de kar te remmen. Nu kan het lamoen zo uit de lichtogen vallen.
Ze is wel een lieverdje .. Hmm, ik heb niet zo veel verstand van mennen/voor de kar lopen, dus nie zo veel commentaar..