Bij het zetten van de knotjes werd meneer al helemaal zenuwachtig. Snuiven en bibberen, maar oortjes strak naar voren. Want Noob weet, knotjes is werk!
Even snel een borstel voor het zadel erop gaat. Noob staat hier klaar om aan het werk te gaan.
Even poseren voor het instappen. Net na deze foto vond meneer het nodig om rechtop te gaan staan op de achterbenen. Het is tenslotte ook zo spannend allemaal....
Fotograaf was voor die foto helaas te laat.
Korte stukjes draven om weer een beetje ontspanning te krijgen.
En aan de bak bij Tyrza...
Even wat over de achtergrond van Noob vertellen en over mijn rijtechtnische vraagstukken
Even poseren voor de fotograaf. Iedere keer als hij leuk erop stond wilde hij wegstappen, vandaar de lach.
Beetje donker...
Hier zie je mooi 1 van de aandachtspunten; ik moet mijn armen mooi gesloten houden aan mijn lijf.
"Kijk over je paard in plaats van er naar"
Mooie foto, maar jammer dat ik zo scheef zit.
Korte uitleg over de buiging van zijn nek. Hij buigt de voorkant wel, maar de achterkant van zijn nek dus niet voldoende. Als hij dit niet doet, kan hij zijn rug ook niet opbollen.
Binnenhand van de hals totdat hij zijn hoofd daarin laat zakken.
Dit waren ze! Ik ben erg tevreden met de resultaten, Noob ging echt heel fijn lopen.
Kom maar op met jullie commentaar, maar wees vriendelijk!

)

dus moet even rond kijken zou leuk zijn als je wat kunt vertellen over je verwachtingen en hoe het liep en wat je ervan vondt.