KNHS zomerinstructieweek week 6 verslag + foto's

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snipsnap

KNHS zomerinstructieweek week 6 verslag + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 19:19

nou dan hier mijn verslag en natuurlijk de foto's

DAG 1 (maandag): 8 uur ongeveer van stal weg. wij dachten dat we ongeveer daar tegen kwart voor 9 zouden zijn maar nee hoor wij stonden wel weer in de file. nou eindelijk daar aangekomen heb ik lady daar op stal gezet en alle spullen uitgepakt en mijn bed opgemaakt in kamer C. om 11 uur moest ik rijden en die les ging redelijk. wat ik wel heel jammer vond is dat wel van een springruiter les kregen dit was zijn eerste dressuurles in 2jaar op de KNHS. de 2de les ging niet zo heel goed. daarna kennis gemaakt met de meiden op onze kamer ( francisca, carlijn, marjolein, marinka, annigje) die avond waren wij heel moe en we wouden graag slapen maar dat wou dus niet omdat iedereen lawaai zat te maken. toen toch eindelijk in slaap gevallen.

DAG 2 (dinsdag): om 7 uur eruit half 8 ontbijt. was het lekkerste eten daar. daarna pony opgezadeld en naar de dressuurles die ging weer slecht. mijn pony had haar brokken niet opgegeten en was een beetje flauw ze zat dus de hele tijd te trekken met der hoofd. daarna hebben gingen we de waterbak dat deden we elke dag natuurlijk ook afgespoeld. tussen de lessen door nog naar andere gekeken en op de kamer gezeten met muziek. daarna hadden we springles en die ging echt super ( mijn dressuur pony word nog eens een springpony ) ze was wel knetter heet maar ging best goed. toen heel erg haasten met de pony's want we gingen daarna zwemmen nou dat was dus in Nunspeet was wel heel leuk maar we waren daar niet echt lang daar na dus weer naar het KNHS centrum. en die avond haast weer niet geslapen.

DAG 3 ( woensdag ): er weer om 7 uur uit we wouden die ochtend er om kwart voor 6 uit maar toen wouden we nog even 10 minuten liggen en werden we daarna om 7 uur wakker gemaakt . om 10 uur hadden wij de buitenrit en die was niks aan mijn pony had een andere pony getrapt (was niet mijn schuld) en er was nog een andere pony die ook een beetje gemeen was ( zal geen namen noemen SANDRA :p ). toen die middag kwamen mijn ouders en hadden we les van bart bix mijn pony liep dus weer zwaar kl*te. daarna bbq nou het was weer lekker heb niet veel gehad heb veel stokbrood gegeten. daarna hadden we ook nog een spooktocht en die was dus helemaal rampzalig want ik werd wel weer nat en ik kreeg wel weer een GEKOOKTE EI!!!!! op mijn kop!!! deed echt pijn ik had ook gewoon de schillen in mijn mond daarna hebbenwe muziek zitten luisteren en veel lol gehad, en daarna zijn we weer zoals gewoonlijk lekker laat gaan slapen.

DAG 4 (donderdag): we hadden ons dus verslapen en we waren er om 8 uur uit en we hadden om half 9 les die ging wel wat beter dit was bij andré zeeman. toen de crossles ging echt super leuk lady wou de wal niet op en af had daar dus hele leuke foto's van maar die heeft de camera gewist. verder ging daar alles heel goed. daarna hebben we dus PIZZA besteld en het was gewoon onze idee om pizza te bestellen en toen donderdag werd er niks aan ons gevraagd of wij dus ook pizza wouden hebben, nou dus toen moesten wij dus zelf maar pizza bestellen en dat duurde dus erg lang. onze pizza was trouwens heel vies. daarna moesten we naar de bonte avond heen en daar hadden we dus echt geen zin in. ma toch maar gegaan. even later zijn we maar naar beneden gegaan en daar hebben we ons echt kapot gelachen de hele avond door. echt iedereen lag in een deuk. daarna zijn we naar boven gegaan en hebben we daar nog even gezongen en toen zijn we maar naar bed gegaan.

DAG 5 (vrijdag) nou vandaag moesten we er om 7 uur uit en dat ging echt heel moeilijk want we hadden dus echt niet goed geslapen. ik had om half 12 les van andré zeeman en eerst hebben we dus bij een paar andere zitten kijken. ook dit was heel mooi vooral die zwarte pony had daar dus ook foto's van gemaakt maar die heeft dus ook mijn camera gewist en die waren echt heel mooi ze waren van een meisje hier op bokt maar ik weet haar naam niet meer. toen moest ik dus zelf rijden ik ging haar eerst ff losrijden en dat ging wel goed totdat ik zag dat ze bloed in haar mond had heb even in haar mond gekeken en zag niks meer dus ben ik weer gaan door rijden mijn les ging toen echt super fijn. lady was heel ontspannen en ik zelf ook. daarna heb ik lady gewassen en toen zijn we gaan eten ( JAAAA eindelijk lekker eten we hadden namelijk PATAT!!!!) daarna hebben we onze kamer opgeruimd en hebben we de stallen uitgemest 5 kruiwagens vol van die grote kruiwagen niet normaal. en toen waren mijn ouders er en zijn we weer naar huis gegaan.

nou hier genoeg gelult als ik iets ben vergeten moet je het maar zeggen.
nou hier dus de foto's het zijn er niet zo veel meer want de helft is er al af door die k*t camera
ooh en sommige foto's staan verkeerd heb geen tijd gehad om die goed te zetten dus hoop dat jullie het zo goed kunnen zien.

Afbeelding
wat ik hier aan het doen ben weet ik niet maar ik zit er niet mooi op

Afbeelding
Afbeelding
op stal
Afbeelding
carlijn met haar lekkere kont
Afbeelding
pony van carlijn
Afbeelding
lady
Afbeelding
francisca en carlijn spannend aan het luisteren
Afbeelding
lady met flesje in de mond
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
weer met fles
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
annigje haha
Afbeelding
carlijn tegen de raam aan lol
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik carlijn en sandra
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
marjolein der knollie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en dus het meisje van bokt nou het spijt me heel erg dat de foto's er niet meer zijn maar ik kan er ook niks aan doen. dit waren dus alle foto's wat ik dus nog heb verder had ik hele mooie foto's nog maar die heb ik dus niet meer

ooh en sorry voor het lange bericht

Maayke

Re: KNHS zomerinstructieweek week 6 verslag + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 19:22

welke Annigje...??
Hoe heet ze van de achternaam..??

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 19:27

Dat klinkt als een gezellige week. Jammer dat je niet alle foto's meer hebt. Ziet er wel leuk uit verder. Mss ga ik er volgend jaar heen. Mooie pony heb je.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 20:05

ooh ik zou zo echt niet meer weten hoe ze van de achternaam heet ik weet wel dat ze uit friesland komt en dat haar pony starlight heet volgens mij. volgend jaar ga ik er denk ik ook weer heen maar dan misschien met 2 paarden.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 20:11

Is die laatste niet danniele markovic met soraya of ben ik nou scheel, danielle14 op bokt..

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 20:21

Hey, die marjolein ken ik wel!!! Zit bij m'n zusje in de les.
Welk kamp was dit? Allround tot M ofzo?

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 21:09

Leuke foto's
M'n vriendin Marjolein met Memphis was daar ook deze week!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 21:10

sophie_kurk schreef:
Is die laatste niet danniele markovic met soraya of ben ik nou scheel, danielle14 op bokt..

Klopt ja
Leuke foto's en leuk verslag. Ik ben woensdag nog langs geweest en vandaag ook nog

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 21:12

Leuke foto's..
alleen niet zo duidelijk allemaal (beetje scheef )

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 21:28

weet je helemaal niks meer van dat laatste meisje ken dr ergens van namelijk...

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 21:36

ja nu weet ik het weer ze had me haar email adres gegeven. en daar stond wel danielle in beetje dom van mij ze rijdt M2 volgens mij met der pony en het is een echte super pony om te zien

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 21:42

leuke foto's! zo'n kamp lijkt me super

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 21:44

het is ook echt super. eerst dacht ik van dat het niks voor mij zou zijn. maar ik heb het daar echt super naar mijn zin gehad en ik ga volgend jaar zeker weer alleen dan bij de paarden. dit was de week voor dressuur en springen klasse M/Z

Yvette12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 21:45

He die laatste foto staat Jean Rene toch met zijn kont of niet?

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 21:46

ja idd. jean rene heeft er ook nog op gezeten zag er echt super uit.
trouwens wat goed van jou dat jij jean rene kunt herkennen aan zijn kont

Yvette12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 21:54

Haha, ja ik ken jr best wel goed ( niet dat ik vaak naar zijn kont kijk) dus vandaar!

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 22:04

Die zwarte pony is Soraya en volgens mij is dat Danielle14 op Bokt

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 22:12

wat grappig dat je van andre zeeman les heb gekregen daar kreeg ik ook altijd les van! Top gozer is dat!

Waar was dit eigenlijk ergens?

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 22:20

Mn vriendin had ook dressuur-week-ermelo deze week. Adrienne heet ze .. Was gister nog gevallen.. Miss ken je der wel..

Maar t was dus leuk ?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 09:37

leuk! ik ken ook paar meiden die deze week geloof ik heen waren!!

heb je ook nog les gehad van Consita?

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 11:49

Leuke foto's!!!! Laatste is idd Danielle14 met Soraya!! Kamergenootje . Annigje Tolman heet ze trouwens verder, met Starlight. Rijd als enige Z1 in onze kring.

Doei doei xxx hester

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 12:15

Ik zag Andre Zeeman toen ik vanaf de manege naar huis reed met z'n vrachtwagen nog langskomen Oja, en mensen die de CD-rom van de week hebben er staat nog een leuke actiefoto van my op waar ik er dus byna afpleur... bleef nog net zitten gelukkig, anders viel ik midden in de waterbak....

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 12:30

Ziet er leuk uit

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 13:04

Leuke foto's!
Ziet er echt gaaf uit!

Maayke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 13:29

hesterv schreef:
Leuke foto's!!!! Laatste is idd Danielle14 met Soraya!! Kamergenootje . Annigje Tolman heet ze trouwens verder, met Starlight. Rijd als enige Z1 in onze kring.

Doei doei xxx hester

Ja ik dacht al...
In onse kring...ze rijd bij mij op de club..