mevrouw heeft een week stil moeten staan helaas. dus ze was wat traag en zette haar achterbenen er niet echt onder. Ik reed voor het eerst weer met chaps, nieuwe leren laarzen zijn in de maak, dus trek mijn hak af en toe op.op de een of andere manier heb ik dat met chaps.Ik ben met dat korte haar die andere is mijn beste vriendin. helaas weinig foto's van mij omdat Ingrid niet helemaal weet hoe mijn telefoon foto's maakt.
Enne jah ze heeft het bekende haflingerbuikje

eerst even haar hoofdje
lief he *kwijl*
Ingrids benen en paard in stap (we hadden van het warmrijden geen foto's gemaakt)

Nog een keer stap met mij erop ( was volte aan vergroten en kleinen dus vandaar been naar achter)en vergeten de beugels van ingrids maat te halen! zie de galopfoto voor mijn normale lengte.

En ff racen door de bak!
comentaar mag uiteraard, niet te grof

, lkkr lang
) T'Was leuk vanochtend het Maffie??? Beetje diep loopt ze wel (maar dat lag ook aan t gras wat er stond... mevrouw was meer geintereseerd in eten dan lopen) verder wat ik heb gemerkt hangt ze niet in je hand hoor, behalve als ze in ene een snoekduik naar t gras toe neemt. Tja dat op de voorhand loopt ze wel een beetje maar daar gaan ze wat aan doen.