Lekkere penny titel he

Vond ik wel orgineel, normaal was het altijd zo van tryout @ work..
Mmhh, beetje saai
Vandaag was het dus echt heet. Toch moest try er even aan geloven. We hebben een kwartiertje foto's gemaakt, en dus gereden. Daarna lekker even afgespoeld en op stal gezet.. daar is het tegenwoordig frisser en horzel vrij

Try is een hengstje van 3 jr. Ik heb hem nu ong. 2 maand onder het zadel. Hij doet alles heel braaf en leert erg snel. Gelukkig staan er op stal tot nu toe nog geen merries, alleen 1 andere hengst en 2 ruintjes. Maar daar komt verandering in. Er komt een paarden merrie.. dat gaat nog leuk worden

Maar iig hier de foto's:
Eerst een vage foto van op stal.. Ik vind zijn setje wel lief
, en er ligt een schapenwollen zadeldek onder, omdat hij nog iets aan de dunne kant is, en dit beter op zijn rug ligt zo. Ik probeer hem zo veel mogelijk lang en laag te rijden, maar het liefst kropt hij zich zo veel mogelijk op

Rare benen heb ik

We zijn tegenwoordig ook al met de piaffe bezig

Op deze foto ben ik echt trots.. hier is hij lekker ruim in zijn gangen, liep hij netjes ontspannen naar beneden.. Alleen mijn eigen houding, ik val nogal snel naar voren

De galop is nog een moeilijk punt voor hem, zijn achterhand moet nog ontwikkelen
Andere kant galop (na 4 rondjes zat hij eindelijk goed
)En toen nog een mooie standfoto

Ik weet dat ik te groot ben
vind ik zelf erg jammer, maar het is niet anders. Ik moet hem een beetje klaar maken voor een meisje van bijna 10 jr. Hij kan mij iig nog wel dragen, hij zakt niet door zijn benen heen 
Over 3 weken als ik op vakantie ben word try geruind. Omdat hij dan een poosje niet mag lopen. Is opzich wel jammer. Maar dat meisje wil er mee lessen, en anders zou ze moeten wachten totdat ze 12 was. En hij word nogal 'opgewonden' van al die merries daar op de ponyclub..

Eigen commentaar:
-Er lag helaas vandaag geen geld op de grond

-Hakken niet zo optrekken
-Handen
Commentaar mag, graag opbouwend

leuk beesje ook 
.
ik zou bijna bang van hem worden..