hallo mensies.. ik ben merel en rijd met mijn pony kemberly m2 ik mag al de overgang maken naar de z1 maar ga eerst nog de N-H kampioenschappen rijden hieronder zie je een paar foto's van ons tijdens de training...
allereerst welkom op bokt. Je hebt leuke foto's geplaatst, alleen horen die meer op het fotoforum thuis, ik zal het dan ook verplaatsen. Voor meer informatie over hoe het reilt en zeilt op bokt kun je dit topic lezen viewtopic.php?f=25&t=435226
hee! mooi paardje zeg.. ziet er netjes uit! probeer alleen op je tenen te letten (naar binnen draaien) en dat je af en toe niet te ver achterover valt! verder netjes!! leuke paardrijbroek heb je aan
ziet er goed uit ik zie je afentoe door de heg rijden als je begrijpt wat ik bedoel ik sta namelijk naast op die andere manege vet goed dat je al Z1 mag starten veel succes op de Noord hollandse kampioenschappen
Welkom op Bokt idd Je hebt een mooi paardje zeg.. Super lieve bles. Het rijden ziet er netjes uit Je kijkt mooi naar voren. Probeer wel je hakken uit te drukken..verder netjes hoor!