vandaag mocht onze kleine elize weer rijden op pinky, helemaal blij natuurlijk, ze mocht met het westernzadel rijden (die wil ze zelf ook zo graag een), dus helemaal trots, ze kan alleen niet met haar voetjes in de beugels maar ze heeft van zichzelf al een stevige zit dus dat ging wel goedkomen
kim zei op een gegeven moment tegen elize, goh je gaat nou zo hard in draf, je zit bijna al in de galop, dus elize zei ach dat kan ik wel, ik ga het proberen en ja hoor, madam zat in de galop en wat hebben wij gelachen, ze vond het keiiiiiiiileuk, dus iedere keer hups in de galop aansporen, ik heb er helaas maar twee foto's van en die zijn helaas wazig (ik was veel te veel bezig om haar in de gaten te houden dat ze er niet afviel), ze ging soms wat scheef en dan ging ze zelf weer terug en ik dacht nou dan zal ze het wel niet meer doen, maar nee hoor, hupsakee pink galop
toen ze eindelijk klaar was kregen we nog zo'n droge opmerking
zo en nu even mijn bips goed doen!!!!!!!!!
maar hier de foto's van elize the cowgirl en pinky
eerst even instappen.......

dan weer even de teugels goed doen.....

en dan even draven natuurlijk......

een keer over de balkjes.........

van hand veranderen.......

en nou komen ze jaaaaaaa de galop.......eerst een poging tot

en hier zit ze in de galop.......jammer van de baggerkwaliteit van de foto's maar het bewijs is er

het is zonde dat je op deze foto's niet echt goed kunt zien dat ze op de meeste momenten toch redelijk vast in het zadel zat, maar het is nog moeilijk voor haar om en te sturen en goed te blijven zitten
elize vond het iig geweldig!!!!!!!! en ze zal dit echt nog vaker gaan doen
en nog even twee foto's van na het rijden.....even lief toespreken, hij was toch wel braaf geweest, maar volgens haar luisterde hij af en toe niet

zucht......onze kanjers

zou wel heel knap zijn..
) ze kan er nl niet bij met der beentjes, die zijn nog te kort