Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

klavertje schreef:Bedankt voor al jullie reacties. Volgens mij was mijn intuitie dan toch wel goed ! Vanmorgen moest ze weer langs het hek rijden en nu was ze er al niet meer bang voor. Het is vast een kwestie van vertrouwen krijgen want als ze de weg eenmaal goed kent is er niks aan de hand.
klavertje schreef:Zoals ik ook al schreef heb ik haar dus pas ( nu bijna drie weken ). Om dan nu al zo'n geweld te moeten gaan gebruiken om haar erlangs te krijgen stuit me tegen de borst. Het is niet dat ik bang ben..helemaal niet. Dus dat kan ze niet voelen. Dat zingen doe ik eigenlijk altijd al. Maar ze is gewoon echt bang dan . Voorwaarts drijven lukt dan echt niet, terwijl ik het niet zomaar heb opgegeven hoor. Het is in haar karakter ook een echte Welsh !! Ze kan heel ondeudend zijn. Maar volgens mij krijgt ze meer vertrouwen in mij door het voorlopig even zo aan te pakken want het gaat al stukken beter.