Zie hier t resultaat, k heb ze niet allemaal er op gezet, maar dit vond ik de leukste :
Jnien Tenk joe ferrie much
Was leuk om te meeten
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Een heel hoog kwijlgehalte!
ik had de verkeerde link gepakt kadans16 schreef:nu doen ze t als t goed isik had de verkeerde link gepakt

En punten waar ik bij C een 6 scoorde werd het bij H een 4 ,en waar ik een 7 scoorde een 5....Heel apart moet ik zeggen.
Overigens presteerde deze bij jury het om bij 3 kwart van de deelnemers een puntenverschil van 20 of meer neer te zetten.Één deelnemer kreeg bij hem 144 en bij de hoofdjury 174, en eentje was echt heel erg die kreegbij hem 113 punten en bij de hoofdjury 155.Denk dat hier maar een bijscholinkje aan te pas moet komen
kadans16 schreef:Ik had van Meneer de hoofdjury 182 punten en de tweede jury (geloof dat die er zo nodig voor de selectie moet zitten) gaf mij 163 punten, was dan ook een beetje ontevreden over het puntenverschil, daarbij kwam nog dat ik bv, bij de hoofdjury een 8 kreeg voor de slangenvolte in contra en van meneer de bijjury een 5En punten waar ik bij C een 6 scoorde werd het bij H een 4 ,en waar ik een 7 scoorde een 5....Heel apart moet ik zeggen.
Bij de hoofdjury dus winst en de bijjury totaal niet
Maar ja, volgende keer beterOverigens presteerde deze bij jury het om bij 3 kwart van de deelnemers een puntenverschil van 20 of meer neer te zetten.Één deelnemer kreeg bij hem 144 en bij de hoofdjury 174, en eentje was echt heel erg die kreegbij hem 113 punten en bij de hoofdjury 155.Denk dat hier maar een bijscholinkje aan te pas moet komen

*
Barbara_m schreef:kadans16 schreef:Ik had van Meneer de hoofdjury 182 punten en de tweede jury (geloof dat die er zo nodig voor de selectie moet zitten) gaf mij 163 punten, was dan ook een beetje ontevreden over het puntenverschil, daarbij kwam nog dat ik bv, bij de hoofdjury een 8 kreeg voor de slangenvolte in contra en van meneer de bijjury een 5En punten waar ik bij C een 6 scoorde werd het bij H een 4 ,en waar ik een 7 scoorde een 5....Heel apart moet ik zeggen.
Bij de hoofdjury dus winst en de bijjury totaal niet
Maar ja, volgende keer beterOverigens presteerde deze bij jury het om bij 3 kwart van de deelnemers een puntenverschil van 20 of meer neer te zetten.Één deelnemer kreeg bij hem 144 en bij de hoofdjury 174, en eentje was echt heel erg die kreegbij hem 113 punten en bij de hoofdjury 155.Denk dat hier maar een bijscholinkje aan te pas moet komen
Bijscholinkje? Wat dacht je van een schorsing van een aantal weken? Wanneer de ruiters/amazones zich niet gedragen krijgen zij een boete/waarschuwing. De juryleden denken dat ze tegenwoordig alles kunnen maken...
Leuk paard, maar ik heb m al een keer in het echt gezien op Almelo!
Mwah was ik ook al achter inmiddels maar goed!

Ja zeker wel! Haha ik zeg nog, let op nu gaan ze er met 10 man achteraan rennen ,en dat paard helemaal in zijn element dat ze hem moetn komen vangen
maar het viel mee ,hij was zo gevangen 

als ik die te pakken krijg , grrrr

kadans16 schreef::j Ja zeker wel! Haha ik zeg nog, let op nu gaan ze er met 10 man achteraan rennen ,en dat paard helemaal in zijn element dat ze hem moetn komen vangenmaar het viel mee ,hij was zo gevangen
Ja die bus heb ik gezien! Wij stonden met die gele vrachtwagen ! stonden jullie dan rechts naast ons??

:D:D Ik reed ook altijd op een palomino ponytje, helaas te groot en te oud geworden
Ik had wel mijn hele leven op zo'n kleurtje willen rijden.
Maarja komt niet veel voor bij de paarden. Maar jij bent zo'n bofkont!
Hoe groot is ie eigenlijk?
Maar hij is vadsig ,breed en een spekkie dus hij lijkt groter
kadans16 schreef:Hij is 1.68m , eigenlijk best een kleintjeMaar hij is vadsig ,breed en een spekkie dus hij lijkt groter