Nordwind @ Wedstrijd Delfzijl (M2)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Nordwind @ Wedstrijd Delfzijl (M2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 17:06

3 Juli had ik wedstrijd in Delfzijl, waar ik ontzettend veel zin in had. Ik was echt zó tevreden over de proef. Ik had voornamelijk rek & strek werk gedaan bij het losrijden, veel buigen en overgangen zodat hij goed wacht. Daardoor had hij nog lekker veel energie over (kwam vast ook die 1,5 kg brok de avond ervoor ). In ieder geval mocht ik dit keer niet klagen over de impuls die aanwezig was. Ik vond deze proef dan ook niet alleen winstpunt waardig maar bij iedere andere jury had ik denk ik wel minstens 165 gehad. En ik zeg zoiets nóóit, want zo zelfverzekerd van mijn proef ben ik al in tijden niet geweest. Maar dit ging gewoon zó goed, ik stond er zelf van te kijken.

Het vervelende in de proef was dat ik vrij in het begin zo'n vliegje in mijn oog kreeg wat heel erg brandde, ik zag dus geen hand voor ogen op een gegeven moment. Ik had al maar 1 oog open en dat begon ook nog te tranen dus ik zat echt te knipperen en rare gezichten te trekken maar reed stug door. Tussendoor ook geen tijd gehad om even te vegen want ik moest nergens halthouden, en ik wilde vanwege zo'n dom vliegje niet mijn proef verpesten. Mijn oog was na de proef flink rood maar het ging gelukkig gauw over.

Maar ook alle omstanders zeiden dat het zo goed ging, en m'n moeder was zelfs de kluts kwijt met lezen omdat ze met open mond naar mij zat te kijken hahaha.

Nouja, ik zal hier geen namen noemen maar de jury in kwestie geeft voor alles wat goed tot heel goed gaat een 6 en anders een 5 of 4... Ook houdt hij schijnbaar niet zo van oude pony's. Zo kwam het dan ook dat het meisje met de eerste prijs 148 had, nr. 2 had 143 (die had in Meerwijck nog 161/166) en ik had 141 (Ik had in Meerwijck 156 en dat ging veeeel minder goed, té weinig impuls). Eigenlijk te belachelijk voor woorden.. Het meisje met 148 reed toch wel slordiger dan ik.

Maargoed, hier komen de foto's. Jammer dat 't niet op film staat dan kon je z'n impuls zien maargoed, is niet anders.

Afbeelding

Afbeelding
Stap

Afbeelding
Keertwending

Afbeelding
Gebrokenlijn in contragalop

Afbeelding
travers (dacht ik)

Afbeelding
Halve volte halve baan

Zo slecht ziet dit er toch helemaal niet uit :S
(Moet ik alleen in de galop nog iets meer achterover zitten, maar dit was z'n moeilijke contra waarbij hij vaak overkruisd springt)

TeamSpirit

Re: Nordwind @ Wedstrijd Delfzijl (M2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 17:08

leuk beestje
succes met je wedstrijden!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 17:12

k vind het er wel netjes uitzien hoor leuke pony
jammer van je punten maarjah jury's he...
reed je maar 1 proef???

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 17:16

Jup, altijd, hij is al 25 en ik geef liever alles in 1 proef dan dat ik het verdeel over 2

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 17:50

Ziet er netjes uit hoor, je zou niet zeggen dat hij al 25 is!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 18:34

Jammer van je punten.Ik vind het er netjes uitzien. Alleen je hebt nogal pianohandjes