Jammergenoeg was het zwaarbewolkt waardoor foto's donker waren en ik ze dus wat moest oplichten...
Hier een kleine selectie:

Voor meer foto's kunt u op mn site kijken: www.jwfotografie.tk
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Jettie schreef:Ik vind de foto's er ook niet echt uitspringen. Maar ja heb verder geen commentaar, aangezien de ruiters het toch niet lezen.
Edit; Oja, ik vind je copyright erg storend. Ik zou hem ergens anders plaatsen (onderhoek) of doorzichtig maken.
Jammer dat het weer niet meewerkte... Ullwinn schreef:Jettie schreef:Ik vind de foto's er ook niet echt uitspringen. Maar ja heb verder geen commentaar, aangezien de ruiters het toch niet lezen.
Edit; Oja, ik vind je copyright erg storend. Ik zou hem ergens anders plaatsen (onderhoek) of doorzichtig maken.
Dat copyright mag dan storend zijn, denk dat dat ook de bedoeling is, want copyright is tegen kopieëren. Als je het in een hoekje plaatst, kunnen mensen het er zo af halen (zie je vaak bij al die paardenspelletjes)
Ik vind het leuke foto's hoorJammer dat het weer niet meewerkte...

[/Edit] Gjilke schreef:Ik vind ze wel mooi! Moet er bij vertellen dat ik zeg maar ongeveer 400 foto's heb gezien, en er waren echt super mooie bij! Jammer dat ze vrij prijzig waren
[Edit]Zie dat als ik ze rechtstreeks bij jou bestel ze aanzienlijk goedkoper zijn[/Edit]