Treasure @ WORK

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KC

Treasure @ WORK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 10:02

friendlief heeft mee eindelijk eens gefilmd met mijn baby paardje, eigenlijk is zij al 5, maar omdat zij zo sterk in de groei was en nog zo'n baby heb ik nog even gewacht met het rijden heb haar alleen een beetje freestyle gereden en zadelmak gemaakt.
pas sinds kort ben ik echt een beetje aan het beleren dus dit was de derde keer binnen een week dat ik gereden heb ( om de dag dus ) en zij leert zo snel en doet het erg netjes dus ik laat me lekker veel tijd met haar en ga nog even lekker recreatief rijden en beetje gymnasticieren en balancen
Afbeeldingbeetje losrijden
Afbeelding lekker aan het werk
Afbeelding even loswerkenAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding heel geconcentreerd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding galop
Afbeelding
Afbeelding andere kant
Afbeelding
Afbeelding
Afbeeldingnog even beetje draf
Afbeeldingbeetje zijgang
Afbeeldingen uitstappen
Afbeelding
ik ben heel blij met haar ze is heel easy te rijden dus met beetje vorzicht en geduild kunnen we m,isschien dit jaar nog een proefje rijden.
groetjes KC

PrietPraat

Re: Treasure @ WORK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 10:03

loopt mooi hoor !

Co0lArabiaN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 10:06

Foto 1 is mooi!! Maar hoe je nu rijdt kan je zat een proef rijden!! Echt waar... Ook mooie gangen heeft ie!!

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 10:11

Ziet er al lekker uit zeg! Een knap paard is t!
Mag ik vragen waarom je zonder beugels rijdt? Ik ben gewoon benieuwd! Je zit er wel keurig op!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 10:43

Zag op je site dat jullie Ramira nog hebben, leuk hoor! Misschien herinner je het je nog wel, ik was toen echt heeeeel lang geleden een keer wezen rijden om haar eventueel bij te gaan rijden. Staan jullie nu weer op Wennekers?(je zat toch een tijdje in Almere als ik het goed heb..?)

Leuk paardje! Ziet er zeker netjes uit voor zo kort onder het zadel! En je zit inderdaad wel ontzettend netjes!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 10:45

Ziet er netjes uit, denk dat je nu al wel met haar kan starten hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 10:52

Ziet er zeker netjes uit, aprate tekening heeft ie, heel mooi

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 11:01

mooi paardje!!! doe je trouwens goed met inrijden enzo!!! gewoon lekker de tijd nemen, kan t paard ook alles goed in zich opnemen...
trouwens: heeft ze niet een beetje een dikke buik??kan k mis hebben hoor!

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 11:02

Wow ziet er zeker heel erg netjes uit en dat zonder beugels, kunnen de meesten jaloers op zijn op zo een zit!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 13:35

Ik heb je net gemaild dat ik de fotos van Spekkie zo mooi vond, ga ik ff snuffelen op HAW, zie ik Treasure@work staan achter jouw naam. Wie is dat dan weer , maar dat werd al gauw duidelijk . Ziet er echt super uit, ben harstikke trots op haar .

KC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 18:43

Naomi21 schreef:
Mag ik vragen waarom je zonder beugels rijdt? Ik ben gewoon benieuwd! Je zit er wel keurig op!

ik vindt het gewoon lekker af en toe, rij veel op mijn zit en dan kan ik lekker ontspannen rij ook graag zonder zadel (maar dan maar heel kort ivm de druk op de rug ) of met een bareback pad.
doe veel aan NH en Iberische dressuur gewoon genieten en ontspannen samen met mijn paarden.

KC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 18:48

Pluutje schreef:
Zag op je site dat jullie Ramira nog hebben, leuk hoor! Misschien herinner je het je nog wel, ik was toen echt heeeeel lang geleden een keer wezen rijden om haar eventueel bij te gaan rijden. Staan jullie nu weer op Wennekers?(je zat toch een tijdje in Almere als ik het goed heb..?)

Leuk paardje! Ziet er zeker netjes uit voor zo kort onder het zadel! En je zit inderdaad wel ontzettend netjes!

zeker heb ik ramira nog inmiddels heb ik mijn vriend ingeruild voor een beter model } maar mijn paarden nooit, het gaat erg goed met de oude dame en ze rijd nog iedere dag recreatief en beetje gymjnasticerende dressuur en buiten ritjes, ze is nog super fit voor haar leeftijd.
ik sta nog steeds in zeewolde ook al woon ik wel weer in amsterdam maar ik heb het zo naar mijn zin op die stal en mijn paarden ook dus ik blijf er lekker en het rijden er naar toe valt ook mee.
bedankt voor de complimentjes hoe gaat het verder bij jou?
dit is trouwens het veulen van toen heb haar al een tijdje.

KC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 18:53

VSTlottaah schreef:
mooi paardje!!! doe je trouwens goed met inrijden enzo!!! gewoon lekker de tijd nemen, kan t paard ook alles goed in zich opnemen...

bedankt ik heb al mijn paarden zo in gereden heb er veel plezier mee en gelukkig ( ff afkloppen) wenig tot geen moerlijkheden mee.
haar koosnaam is niet voor niets spekkie beetje dikke buik hoort bij haar ze staat ook veel in het land en werkt zo als geschreven niet veel maar dat gaat nu langzaamerhand veranderen maar ik ben gewoon hobbieruiter en wil genieten van en met mijn beestjes dus ze gaat zeker nooit echt hard werken / presteren behalve als zij endurance en crossen leuk gaat vinden maar het buikje zal wel gauw wegtrekken maar ze groeit nog regelmatig en dan heb ik ze liever beetje ronder heeft ze wat reserves

KC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 18:57

iedereen bedankt voor die geweldige reactie ben ook erg blij met haar en ook met mijn andere paardjes maar zij wordt voor mijn gevoel wel beetje een uitblinker net zo als raymond en meijlin beetje apart uiterlijk en super karakters...
zal zeker weer nieuwe fotos plaatsen asl we een keer een wedstrijdje gereden hebben en als zij wat meer body heeft.

KC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 19:02

Ziolette schreef:
Ik heb je net gemaild dat ik de fotos van Spekkie zo mooi vond, ga ik ff snuffelen op HAW, zie ik Treasure@work staan achter jouw naam. Wie is dat dan weer , maar dat werd al gauw duidelijk . Ziet er echt super uit, ben harstikke trots op haar .

hy simone heb je mail al gelesen, bedankt je mag haar gauw zelf eens proberen ze is tenslotte jou verjaardagsveulen geweest en super easy te rijden. haar wedstrijdnaam wordt dus treasure vondt ik wel bij haar passen want zij is echt een schat. en ze is in de leer bij ramira en wordt mijn nieuwe alfamerrie ze studeerd hard en krijgt de absolutie van Ramira maar duurt ( hopelijk ) nog even tot dat zij de plaats van ramira mag innemen wil ramira namelijk nog lang niet kwijt.
hoe gaat het met isa?
jou velvet heb ik al mogen bewonderen super dat zij zo mak is met buitenrijden etc.
zie je gauw xxx KC

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 19:09

die foto's zijn toch niet van vandaag? (ziet rolkol trui)

verder stoort dat 'hoedje' me op een of andere manier vraag me maar niet waarom want dat weet ik niet zal wel aan imj liggen (krijg dat wel vaker nl )

knap paard! ze is mooi getekent! als die weer mooi 'in vorm' is, zal ze nog mooier zijn, groot gelijk dat je er nu nog wat dik laat, beter dit dan die super magere paarden die nog in de groei zijn!

KC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 21:04

nee niet vandag maar gisteren wel en dat hoedje is een muts en lekker handig als je erg lang haar hebt om het erin te stoppen
heb ik bijna altijd op bij de paarden en de roltrui is een jas die ik gister lekker over heb getrokken toen het wat frisjes werd, had namelijk alleen een shirt aan en was toch al wat later op de avond.

Lauraa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 22:05

zo dat ziet er lekker ontspannen uit
een voorbeeld voor velen succes verder

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 22:30

wauw mooi beestje! Ziet er goed uit hoor!! Gaaf kleurtje

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 08:02

Mijn favo SPEKKIE.... wauw wat is ze groot geworden zeg...
En ze ziet er echt super uit kathy....

En hahaha je vriend ingeruild voor een beter model...dat is zeker weten waar...

Pet/muts op bij kathy is ook niet zo gek, want haar haar is echt lang geworden

Nou ik kan niet wachten op nog meer foto`s van haar............aaaaaaaaaahhhh misschien wil vriendjelief nog een keer maken.....

ps vrijdag weet ik of Joelyn mammmie gaat worden in 2006

Dikke kus......en mocht je oooit weer in de buurt zijn met je hondjes kom dan ff een bakkie doen... Charita

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 15:02

Vind het een mooi paardje
Heerlijk dat ze lekker te rijden is.

We moeten ook maar gauw eens bij jullie komen kijken om alle paarden te bewonderen geloof ik.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 15:05

Leuk diertje, is wel n beetje aan de dikke kant, of niet?
Verder wel een mooi paardje hoor!

QuirA

KC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 15:33

QuirA schreef:
Leuk diertje, is wel n beetje aan de dikke kant, of niet?
QuirA

hoi, bedant voor je reactie zo als eerder verteld is zij een beetje dik )
groetjes kc

KC schreef:
VSTlottaah schreef:

Citaat:
haar koosnaam is niet voor niets spekkie beetje dikke buik hoort bij haar ze staat ook veel in het land en werkt zo als geschreven niet veel maar dat gaat nu langzaamerhand veranderen maar ik ben gewoon hobbieruiter en wil genieten van en met mijn beestjes dus ze gaat zeker nooit echt hard werken / presteren behalve als zij endurance en crossen leuk gaat vinden maar het buikje zal wel gauw wegtrekken maar ze groeit nog regelmatig en dan heb ik ze liever beetje ronder heeft ze wat reserves

KC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 15:47

Poohbeer schreef:
Vind het een mooi paardje
Heerlijk dat ze lekker te rijden is.

We moeten ook maar gauw eens bij jullie komen kijken om alle paarden te bewonderen geloof ik.

echt wel en niet alleen bij de parden hoor ook een dagje amsterdam ( met omweg over zeewolde ) en dan bij ons komen kijken / eten
echt de moeite waard

xxx KC

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 17:39

Wauw! Wat een gaaf paard zeg Echt suuper mooi..!! Rijden ziet er ook netjes uit!