wahahahha

hij kijkt een keer vrolijk
xxx rieta
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Heb je nog iets gewonnen ofzo ?? xxxjes esther 
.Citaat:Verder zag 'ie er mooi uit Iris!
. Ze is voor iets toontredend en achter iets koehakkig( maar dat zie je alleen als je de fouten zoekt).

trisca schreef:Ik was zelf erg verbaast over haar gemeten stokmaat, hoe hoog denken jullie dat ze is gemeten?

Groot als je dat zo leest, kom ik aan met een paardje van 1.59.
magic_lover schreef:trisca schreef:Ik was zelf erg verbaast over haar gemeten stokmaat, hoe hoog denken jullie dat ze is gemeten?
Hoe groot ben je zelf iris ?![]()
ehmm ik gok 1.69 m ?
Mooie foto's hoor!
Maar wel heel jammer dat ze geen ster geworden was
echt jammer dat het geen ster is geworden... trisca schreef:Ik ben ongeveer 175
), denk ik dat ze zeker 1.70m is. Jij lijkt niet veel groter dan haar stokmaat, maar dat kan komen omdat het pad bij de manege in Tolbert een beetje bol staat.
Uums schreef:Ehm, als het dezelfde Temptation is waar Armanda eens een topic over geopend heeft (lijkt me stug dat het een andere is), denk ik dat ze zeker 1.70m is. Jij lijkt niet veel groter dan haar stokmaat, maar dat kan komen omdat het pad bij de manege in Tolbert een beetje bol staat.
Ik zeg: 1.72m
Mooi in toilet gebrachte merrie trouwens, zonde van die 3 puntjes. Maar hé, als ze onder het zadel en op stal verder gewoon een sterretje is...
, dat was een koffievos

whaha