Toen bonanza losgegooid en haar box gedaan. Toen haar er weer uithalen, lutske stond met Briessie te wachten (opgezadelt) en ik zou bon naar binnen brengen, die tuthola rukt zich ineens los en vliegt de grote wei in. Ik snel een emmer biks pakken, hoor ik lutse ineens MAAIKE schreeuwen, ja bonanza ging hiet fietspad op, ze liep dus het fietspad op, toen kwam ze dr al weer aan en kon ik dr pakken

Toen Briessie gelongeerd, ze is dan echt hele vervelend want ze staat soms ineens stil en wil dan niet lopen, dus telkens weer weg duwen (zweep ging ze steigeren enzo), maar we zijn eruit gekomen. Toen kwam het moment dat ik erop zou

Eerst zonder zweepje en lutske ernaast, toen gewoon aan de longeerlijn. Dat beest vertikte het telkens om te lopen dus een zweepje erbij gepakt. Ik tik geven, bok, tik, bok. En zo ging dat even door, af en toen maakte ze een rare sprong naar voren. Maar ik ben ent zolang doorgegaan tot ze zich overgaf en dat gebeurde op het laatst en toen even een paar rondjes gestapt en even gedraaft en toen ook maar gestopt.
Oh ja ik weet dat ik te groot ben, maar ze moet er voor dat meisje ook even doorheen gereden worden, misshcien dat ze dan weer komt

dan komen hier de foto's:
longeren
hihi, ik heb me cap scheef en bries dr oogjes dicht

nog steeds me cap scheef

Briessie dr hoofd, ik heb mijn hoofd ff blauw gemaakt

Briessie en ik
en nog even een sprongetje, ze hebben daar geen hindernissen dus hebben we het maar met 2 emmers en een bezem gedaan

Groetjes Maaike