Chevy & Avelanche (fjordXfries)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Chevy & Avelanche (fjordXfries)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 21:12

Nouja heel even dan, weet niet of dit echt @ work is.... anders maar even verplaatsten
was meer het uitstappen zonder zadel

Afbeelding bij het opzadelen
Afbeelding
Afbeelding

Nog een vraagje; chev valt heel erg naar binnen in draf, hoe kan ik dit verhelpen, teugel en been is niet genoeg, ik heb het idee dat ze nog niet echt lekker op eigen benen loopt.... iemand tips

heb vandaga proberen te galloperen(wat ze nog niet zo goed kan) en dat ging best redelijk! even een rondje snelsnelsnel en toen vond ze het genoeg en viel mevrouw terug in draf... maarja

zondag meer foto's

Men_Sven

Re: Chevy & Avelanche (fjordXfries)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 21:23

Veel wegrijden en weer terug...eerst op lange zijden dat ze een beetje op haar eigen benen gaat lopen en ook op de volte...van stap naar draf en weer terug en van ardbeids draf..dan een paar passen weg en weer terug zo gaat ze stuk beter op eigen benen lopen

Maar leuk paardje

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 21:29

ik rij in een wei he..? van de winter is de bak er pas, en ga ik les nemen in de manege , maar dat kan pas als het veulen ene beetje zelfstandig is, en wij met chevy met de trailer weg kunnen
maar bedankt:D

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 21:44

Maar in een wei ken het ook het goed hoor..gewoon recht rijden en dan die overgangen en een volte kan je in de wei ook maken

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 21:46

ik wil juist zeggen op deze manier in de wei moet dat wel kunnen want als je in een binnebak gaat rijden dan trekken ze altijd naar de steunkant dus die van mij heeft er ook last van ik longeer hem wat meer maar je ziet dan met en met verschil hoor dat hij toch weer op eigen benen gaat lopen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 21:48

oke dankjewel, ik ga wat metr de tip doen