ditz ijn foto's van mijn les van gisteravond mijn instructrice zit er hier op, helaas alleen maar stap foto's de rest is mislukt

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Wat voor een zadel heb je nu op hem liggen? Deze ligt veel beter dan die allereerste zo te zien
Ullwinn schreef:Hey Natas! Stybren ziet er goed uit zeg!Wat voor een zadel heb je nu op hem liggen? Deze ligt veel beter dan die allereerste zo te zien
pluimpje schreef:Ullwinn schreef:Hey Natas! Stybren ziet er goed uit zeg!Wat voor een zadel heb je nu op hem liggen? Deze ligt veel beter dan die allereerste zo te zien
dank je!!!
ik heb nu een Jc dressuur zadel, ligt als een huis en heb daar ook maar een Jc vzh erbij gekocht voor het springen enzo
en hoe is het met Marga en Ullie? binnenkort komen Emma en ik waarschijnlijk richting Oostwold gereden met onze haffies
Als je langskomt moet je het maar even zeggen! Met Marga en Ullwinn is alles in ieder geval goed, de DA komt morgen weer om te kijken of Marga nog steeds drachtig is!

pluimpje schreef:ja zal ik zeker doen waarschuw ik je ook even als we richting oostwold gaan!!
\
Marha drachtig wat leuk ja!!! ga je het veulen ook weer zelf houden net als ullie?
Ullwinn schreef:pluimpje schreef:ja zal ik zeker doen waarschuw ik je ook even als we richting oostwold gaan!!
\
Marha drachtig wat leuk ja!!! ga je het veulen ook weer zelf houden net als ullie?
Nee deze wordt verkocht, maar misschien koop ik hem/haar dan wel van mijn ouders