Prelude is anders
Prelude is een Groninger
Prelude heeft relatief korte beentjes
Prelude is voor een paard aan de kleine kant
Prelude heeft een grasbuik van hier tot Tokyo en terug (pakweg), dankzij alle lekkers die ze van haar Penny-fans krijgt

Prelude is een fokmerrie die al ruim 57 maanden van haar leven veulens-in-aanbouw met zich meetorst
Kortom: legio smoesjes om niet te hoeven springen met mijn zwarte schatje

Maar wat nou als je drachtige, volslanke, kortbenige Groninger toevallig gek op springen is? Kortom: als het aan het paard lag, gaat ze springen. En dat doet ze dus.
SPRINGLES, GISTERAVOND

Als er een obstakel staat van 50 cm dan spring je, inderdaad, standaard 2 keer zo hoog...
Dit zijn stills van een filmpje. Helaas krijg ik dat niet geüpload, anders waren Prelude`s over-enthousiaste huppeltjes te volgen:

Steiltje 1

Tomtiedom en doorgymnastieken naar...

Steiltje 2
TRAINING, VANDAAG
Vandaag ging het erg lekker op het pas-gemaaide land
. Helaas was ik weer eens in mijn eentje (mijn Penny`s van de basisschool zijn op kamp
), maar gelukkig wilde Prelude nog wel even lief knipperen tijdens het hindernis-verhogen. 
Prelude *kiekeboe* achter 90 cm.

En daarna waaide ze ook nog even over 1.30m (let wel, de hindernis is naar de uitgang toe; da`s altijd makkelijker
).Ik hoop binnenkort eens een echte fotograaf of -gravin te strikken die even kan kieken tijdens de training.

*dikke vette bloosss* (de 'praise-you'-smiley doet het niet)
, ziet er mooi uit 

zo te zien