Ik heb vandaag weer les gehad met mijn shetlandertje
We zijn nu al een beetje bezig met "aan de teugel" Hij pakt het goed op en wil het ook graag leren. Als je een tijdje daarmee bezig bent krijgt die spierpijn omdat die het niet gewent is en doet dan z'n hoofd omhoog of omlaag, we gaan dan altijd ongeveer 2 minuten door voor de spieren wat op te rekken, want hij moet het toch leren
Mijn moeder kwam vrij laat kijken hoe het ging en heeft ook de foto's gemaakt, doordat ze zo laat kwam zijn de meeste foto's dat die z'n hoofd net omhoog of omlaag heeft gedaan (vanwege de spierpijn) en soms ziet het er een beetje wreed uit, maar het zijn momentopnames en mijn moeder is ook geen prof. fotograaf
hier zijn ze dan:
Opbouwend commentaar mag maar:
- hij is heel jong en ondeugend, hij kan nu eindelijk "normaal" door de bak heen lopen zonder naar de uitgang te crossen
- ik ben misschien te groot: maar nog niet te zwaar
- en voor de duidelijkheid het zijn MOMENTopnames
Voor het rijden:
Ontsnapt uit z'n mega box
Rijden:
Die beentjes
Strekken
.. Mijn benen
Stilstaan en belonen
zadel scheef
en...... ERONDER DUIKEN
*baasje:
* Hij moet wel laag lopen, hij is het namelijk nog niet gewent dus ik moet hem laag en rond rijden
(lijkt hier niet op
) Wat lijk ik hier groot op m'n
Ik zie....... SPOKEN!!
Hij mocht gaan rennen dus ik ging in de verlichte zit zitten vandaar deze domme houding
Volte
... dat beentje
Beetje in een krul of niet
? Netjes staan
benen naar voren
ag was toch stilstaan
Dit waren ze
Laat wel even een berichtje achter hea
Doeii X Maaike hoefje Moglie
er zit ook arabierenbloed in, daarom heeft die ook niet echt een "shetland" bouw 
Dat is Mowgli van Loveramona ofzo