Dinsdag heb ik springles gehad. Normaal ben ik dus echt geen held, vind springen wel leuk. Maar als het hoger gaat ben ik echt een scheiterd. Met lady spring ik normaal hoogstens 60 cm. En dna komt er ook nog eens bij dat ik een slechte houding heb, vooral als het hoger gaat. Want dan word ik bang

Ik weet wel dat lady het wel zou kunnen, maar durfde het nooit te proberen. Dinsdag ging het springen zo onwijs super goed dat ik wat hoger durfde. En geleidelijk aan werd dat 'wat hoger' 1,10!
Om eerlijk te zijn ben ik best wel een beetje trots op mezelf, en vooral op lady. Die alles met gemak sprong en onwijs genoot!
Omdat ik met mijn mobiel foto's maakte heb ik alleen van het hoge werk. Omdta hij anders erg snel vol raakte. En mijn fotograaf (en lesgever) had de lens er iets voor laten zitten, zodat je die op elke foto ziet

Genoeg geluld.. hier de foto's

Eerst even een beetje dressuur

Dan het springen:

Een iets lagere sprong, schat 80 cm?

Ook iets lager..

Toen met 2 tonnen van 1 meter een steil..

Toen de 1,10

Nog een keer..
Ik weet het!! mijn houding is slecht, maar ik was er eigenlijk meer mee bezig om er levend overheen te komen. En haar zo min mogelijk te hinderen.
Ik spring nooit zo hoog, en al helemaal niet met lady..
Daarom vind ik dit eigenlijk wel een klein beetje knap van mijzelf.. weer een klein stukje angst overwonnen

Commentaar graag
ik weet dat er nog genoeg is bijtewerken aan mijn houding. Maar hou het aub wel een beetje rustig!
Knap hoor, ook met zo'n Tinker
echt cool hoor!