lady@dressuur work in de natte bak

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Soetekind

lady@dressuur work in de natte bak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 20:49

vanavond even wezen rijden na al een paar weken niet gereden te hebben.
veel te lang geleden natuurlijk... eigenlijk moet ze elke dag gereden worden, want die dikke buik moet er echt af!.. maarjah er was de laatste tijd altijd wel weer wat!
dan vandaag er maar even tegenaan in de vieze bak.

kritiek geven??? dat mag..

mits het opbouwende kritiek is..

bezig een volte te rijden.. het was zooo nat, dat ik niet echt kon verzamelen.. laat staan lekker kon rijden
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bezig met travers, maar je ziet aan dr koppie dat het vandaag niet echt lekker op een ronde manier kon.
Afbeelding

volgensmij wijken in stap,
Afbeelding
Afbeelding

soms rij ik lekker achterovergezakt op een stoel ipv een paard..
Afbeelding

wat kijken we weer vrooolijkkkk!!
Afbeelding

galopje,,..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

eummm,,
Afbeelding

wat ik hier nou doe met mn voet?? geen idee...
Afbeelding

volgensmij wijken..
Afbeelding

naar de camera toe..
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

echt viesss!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dit was het weer voor vandaag..
volgende keer foto's met beter weer, en een betere bak.. en daardoor ook een betere ikke en lady..

Esther_Ziezo

Re: lady@dressuur work in de natte bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 21:50

Hey

mooi GROOT paard heb je .. Het ziet er goed uit het rijden..

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 09:44

Heey,
Mooi paard. Jammer van die bak, want het rijden gaat dan altijd minder.. Rij je ookwedstrijden?Zoja welke klasse+winst?? Let ook op je houding qua achteroverleunen, wat je zelf ook al aangeeft.

Succes

Janine

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 00:05

Goh, wat een groot paard, maar zo te zien wel een lieverd! Helemaal als je al een paar weken niet had gereden!

Die travers haal ik persoonlijk niet uit die foto, daarvoor klopt je stelling/buiging niet, eerder poging schouderbinnenwaarts of buitenwaarts al naar gelang waar jouw bakrand is

Ben ook benieuwd wat je zelf rijd en waar je paard staat, aangezien je ook uit Drachten komt
Ben je nog steeds op zoek naar een instructrice? (zag een oud topic van je) Ken er meerdere op verschillende niveau's namelijk...

Veel plezier samen!

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 10:15

janinetjjj schreef:
Heey,
Mooi paard. Jammer van die bak, want het rijden gaat dan altijd minder.. Rij je ookwedstrijden?Zoja welke klasse+winst?? Let ook op je houding qua achteroverleunen, wat je zelf ook al aangeeft.

Succes

Janine

het rijden is dan idd errug erg...

ik rij op dit moment geen wedstrijden. heb het veel en veel te druk met andere dingen. terwijl ik eigenlijk veel meer tijd in haar moet steken want ze moet begin september met mij mee naar deurne..,,..

klasse z1 + o winstpunten en L springen + 4

mooi paard?? bedankt... ik vind haar zelf nogal grof, tis niet een hele mooie slanke kwpner, met een giga goede beweging, maar ik ben blij met haar..

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 10:16

Isaatje16 schreef:
Hey

mooi GROOT paard heb je .. Het ziet er goed uit het rijden..

ze is 170 ongeveer (bij de keuring opgemeten 168.) maar dat is alweer een poosje geleden.. en ze is wel een stukje doorgegroeid

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 10:25

joyce B schreef:
Goh, wat een groot paard, maar zo te zien wel een lieverd! Helemaal als je al een paar weken niet had gereden!

Die travers haal ik persoonlijk niet uit die foto, daarvoor klopt je stelling/buiging niet, eerder poging schouderbinnenwaarts of buitenwaarts al naar gelang waar jouw bakrand is

Ben ook benieuwd wat je zelf rijd en waar je paard staat, aangezien je ook uit Drachten komt
Ben je nog steeds op zoek naar een instructrice? (zag een oud topic van je) Ken er meerdere op verschillende niveau's namelijk...

Veel plezier samen!

mijn paard staat op de folgeralaan (die weg naar stand heem)

stelling en buiging klopt idd niet. ik had haar al een paar weken niet gereden en dat kwam ons ook niet ten goede,.. ik rij af en toe midden in de bak. en rij dan ook niet de goede figuren. zo weet ik precies of ze aan mijn been is of niet..

ik zoek eigenlijk nog een dressuur instructrice (tot september) maar dan niet 1 die in de hoek van de bak een sigaretje gaat staan draaien, en af en toe een opmerking geeft. en dan maar hoopt op vooruitgang. ik heb dat een paar keer gehad, en leerde daar weining van.
nu krijg ik 2 x per week springles van een springruiter margriet kooistra. en die zegt ook lekker tegen mij dat het finaal k*t is wat ik doe, en legt daarbij ook uit wat er zo k*t aan is.. en daardoor ga ik veel beter presteren...
want vooral met zachte lesgevers vind ik,, zachte heelmeesters maken stinkende wonden

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 10:53

ziet er leuk uit hoor, mooi paard!!
bij ons was de bak ook al helemaal nat, allemaal plassen enzo, rijd echt niet fijn!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 12:49

Gaaf paardje

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 20:28

hey,
ik vind haar ook redelijk grof gebouwd, maar als ze lekker voor je werkt, neem je het er inderdaad maar gewoon bij.
ik hoop dat je een goede instructeur vind, en veel succes en plezier nog met haar

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 21:26

leuk parad! idd nogal natte bak

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 22:23

lubbie schreef:
leuk parad! idd nogal natte bak

ik rij altijd bij een vrouw in de bak. en die is van haar paard gevallen, en heeft toen haar rug gebroken. en kan jammer genoeg niet rijden. maar daardoor onderhoud ze de bak natuurlijk ook niet en worden het bij regen heel veel kleine plassen. wel jammer, maarjah ze gaat hem natuurlijk niet bijhouden en opvullen voor een vreemde. die hem dan weer zo rijd..
al hardstikke lief dat ik hem mag gebruiken

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 11:20

Ik vind grote paarden wel iets hebben *Schatiig*