Jaaa, eindelijk
! Ik wilde al een tijdje foto's van Röskur met zijn witte bandages, dekje, en zijn nette hoofdstel...
Mijn schoonzusje (nou ja, vriendin van m'n broer, maar da's zo lang
) ging mee om foto's te maken én om te rijden natuurlijk.
Rös wil zich nog weleens sterk maken als hij druk is (en dat was hij!!!) en ik ben niet altijd consequent of streng genoeg om hem te corrigeren. 
Helaas hebben we een paar regenbuien moeten doorstaan en was het zowiezo al grauw weer (waardoor sommige foto's overbelicht zijn), + bak half in het bos, dus helaas zijn er maar weinig écht scherpe foto's...
Eerst ik: (overigens zaten bij de eerste paar foto's veel wazige en ze was pas begonnen met foto's maken toen ik in stap even had losgewerkt, ik begon dus niet gelijk al met de galop)

Draf

De knol is vrolijk.

Ondanks de 'foute' momentopname vind ik het een leuke foto, want het laat zien hoe vrolijk m'n mannetje is.

Weer in draf (ja ja, ik voel me nu wel erg belangrijk *kuch kuch* it's all about da Rösk)

"Je maakt nu toch geen foto, hè?"

En, cause I know you all wanna:

Zo'n prachtige foto, dit... Ik ben helemaal v'lieft erop!

En dit vind ik wel een mooie foto omdat hij op zo'n fout "teveel op de voorhand" moment is genomen... En tóch vind ik niet dat het lijkt alsof hij op de voorhand valt, hier, ondanks het moment
.
Iets te diep...

Na heeel veel hard werk kon ik hem eindelijk een pasje opzij werken in stap.
In het begin met loswerken deed ie het nog wel, op het einde was hij er te druk voor ofzo. 

Mel erop.
(nog wat spanning, maar dat ging al gauw weg
)
(zoals je hier kunt zien)

Draf

Galop

In de regen

Meer regen... (als je goed kijkt zie je zelfs wat straaltjes)

Het wijkt!

En ze probeert hem ook nog wat meer schoudervoor / schouderbinnenwaarts bij te brengen.
Röskur voelt hier niet zoveel voor, hij was net zo lekker rondjes aan het hobbelen 

Dit vond ik wel een mooie foto... Röskur kijkt ook wel een beetje stoer.

Halthouden (helaas niet vierkant, daar had ik eerder wel foto's van gemaakt maar mijn digi vond blijkbaar van niet en ze waren dus enorm wazig.
)Toen ging ik nog even maar daar zijn geen goede foto's van (te wazig enzo).
------
Ik vind dat hij al heel erg verbeterd is...
En dat z'n bandages hem mooi staan
. (volgens mij moet ik alleen een paar cm van dat klitteband afknippen, want dat zit hier en daar bij het uiteinde iets los... komt omdat het nogal mega-lang klitteband is, het zit níet helemaal los maar puur aan het uiteinde, waar niet meer zo'n klitteband-stripje zit omdat hij niet zulke dikke benen heeft en dat klitteband dus maar deels op de strip komt te zitten. snappu? geen levensgevaarlijke bandages dus, don't worry
.)Op het einde was hij zó lekker los, dat ik tijdens het springen (daar zijn ook nog foto's van, die zet ik zo in een nieuw topic omdat dit er zoveel zijn
) bijna zin had om een extra rondje te galopperen en/of wat verder te dressuren, het ging zo lekker! 
Ik ben ook helemaal v'lieft op de knol zijn spieren trouwens, wow!
): Het klinkt misschien als een excuus, maar ik vond hem juist enorm ontspannen vandaag...
).

! Ik vind het heel moeilijk te beoordelen of het rijden goed gaat enzo, wel weet ik dat voor een paard dat eerst amper kon nageven dit in een halfjaar een prachtig resultaat is!
. Op de foto's waar zijn duivelsoogjes wel heel erg storend waren heb ik maar even wat eroverheen gekwakt. :
) Dus hij is zeker niet het enige paard dat het doet. Kan ik toch ook niks aan doen, ik kan hem moeilijk vertellen dattie z'n mond dicht moet houden.