Hieronder een paar foto's:
En in galop
Ze is lekker bruin aan het worden he? Wij hebben nu een appelfries, haha! Onder het sjabrakje zie je allemaal bruine appeltjes!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ahah je moet eens foto's maken van die appeltjes
vergeten te lezen (A) Super mooi! mastergurl schreef:Ze loop echt mooi!
Nogmaar een jaar onder het zadel? Super netjes.
klomp schreef:wat een leuke fries!! hij lijkt wel een beetje op die van mij! wat is het voor afstamming?
let op je benen en je tenen;) en je handen (hihi) maar verder vet paardje, 10 maanden? Dat is niet zo lang:D zou zeggen dattie een goede 2 jaar onder het zadel zat Reentjuh schreef:klomp schreef:wat een leuke fries!! hij lijkt wel een beetje op die van mij! wat is het voor afstamming?
Ze is een AdelxOuke.
Reentjuh schreef:Vandaag hoefde ik alleen nog maar mijn buitenbeen voorzichting naar achteren te leggen en ze zat al meteen in galop.
rhijnauwen schreef:Reentjuh schreef:Vandaag hoefde ik alleen nog maar mijn buitenbeen voorzichting naar achteren te leggen en ze zat al meteen in galop.
ze is echt knap he!!
misschien een tip voor de galophulp, als je travers wilt gaan rijden moet je buitenbeen ook naar achteren, als je haar nu leert om aan te galopperen op een buitenbeen, kun je een probleem krijgen met travers, je buitenbeen moet wel naar achteren bij het aangalopperen, maar je binnenbeen zou de galophulp moeten geven
tot gauw!!

Echt super netjes .. Probeer alleen je tippen op zijn plaats te houden
Saffierie schreef:Is ze nog maar 10 maanden onder het zade? Woow, jij mag blij zijn met zo'n mooi paard!Echt super netjes .. Probeer alleen je tippen op zijn plaats te houden ;)