haflinger Mandy @work in de wei

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

thomalie

haflinger Mandy @work in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 15:16

hey wat vinden jullie van mijn lief haflingertje? een 9 jarige merrie met enorm veel temperament en veel pit maar toch wel lief . ik zou graag dressuur gaan doen met haar in de toekomst . let niet op mij op de foto's want ik ben maar een beginner en op de laatste foto zat haar neusriem helemaal verkeerd maar dat was niet mijn fout!!! ik had niet opgezadelt... geef maar commentaar!! (liefst niet dat ze dik is want dat weet ik zelf ook ) zeg ook als je haar mooi vind of juist niet denken jullie dat ze goed zou zijn voor dressuur? ik hoop dat ze het kan hoor want ik kijk er al naar uit!!! springen kan ze ook maar daar heb ik geen foto's van , 50 cm heb ik al gesprongen met haar maar 60 kon ze niet ,misschien ligt dit aan mij ... ze is schitterend op wandelingen !!ze zou ook wel haar hoofdje moeten buigen zoals op foto 3 maar daar was dat puur toeval want op comando doet ze dit nog niet ,wel met slofteugel maar dat vind ik maar zielig he ....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door thomalie op 04-07-05 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

ramgad

Re: haflinger Mandy @work in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 15:28

haaaa die thomas!! jaja, mandy is mooi maar dik idd:p
ma da komt wel goe die dressuur, alleen die koppigheid er nog eens uitwerken, en zien dat ze niet stopt midden in de weide als ge poging doet tot draf met haar, en als ze stopt met haar hoofd te schudden, en als ze eens in galop wil zonder hard te bokken tot je er half af hangt en....

xxxxxxxxxxxx dagmar!!!

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 15:40

Hoi,
Mooie haflinger hoor!
En elk paard kan dressuren, dus jou pony ook !
Veel succes met je 'training'
-xXx- Lissy

asjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 15:41

leuke haflinger maar ik denk niet dat er ook maar iemand uit deze foto's kan afleiden of jou paard geschikt is voor de dressuur aangezien het alleen maar poseerfoto's zijn. verder leuk paardje hoor en elk paard kan wel een beetje dresssuur!!!

xx_Merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 15:43

K vind het een hele mooie haf! En of ze geschikt is voor dressuur kan ik niet zeggen maar alle paarden kunn je de basis dingen wel leren hoor veel plezier ermee doeii

thomalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 15:58

ja eej dagmar, nu doet ze da nimeer, komt er nog is op rijden e tan wete het da was omda ze 2 maand had stil gestaan da ze zo dee en nu bokt ze aleen nog maar op een zweepje dus het is een echt braaf beestje nu ook voor de mensen die haar niet kennen ,het is echt een brave haflinger(geworden)
doei
xxxxx
Thomas zelf

thomalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 19:06

ge moogt commentaar geven en berichtjes achterlaten he niet verboden... ik zal eens foto's erbij zetten tijdens draf en galop enzo en springen mischien

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 19:33

Gave haflinger zeg!