Mijn eerste proefje ging hij ineens moeilijk doen, om oranje bloemen en een best in het water (hij is bang voor water..) Nou mijn instructrice moest meelopen, en achter hekjes blijven staan, anders ging hij er gewoon echt niet langs!
Nou ja mega kijkerig, en stug, ik kreeg hem geen bocht door, en nou gewoon niet leuk. Ik was al moe door het gezeik in het begin dus.. jammer maar terecht 144 punten.
Eerste proefje:
Ik wil om me heen kijken!!!
Tweede proefje
Ik moest meteen door, nou dat doe ik nooit meer, ik start op mijn tijd en niet eerder. Ik kreeg hem niet meer wakker, Hij reageerde totaal niet op me been, en op tikjes van me zweep ook niet. Ik verloof 3x lang me beugel, ik kon geen bochten door, ik maar eieren in plaats van voltes, als ik ging doorzitten sprong hij al aan. Heb een extra rondje bak gereden, doordat ik niet de volgende oefening had gehoord. Had totaal 141 - 2 voor het extra rondje, is 139 punten.
Proef twee:
Niet meer vooruit te krijgen
Ik wil niet!!!!
Ik doe toch wat ik wil.. zeker nu jij je beugel kwijt ben!
Zo “eindelijk” klaar.. zucht!
Heel terecht gejureerd. Heb weer veel geleerd, weet nu wat ik volgende keer anders moet doen. Op naar een beter volgende keer!!
Mayo onwijs bedankt! Ben super blij dat ik nu kansen krijg om lekker af en toe te starten! Je bent super!!!!

)