Hij is nu 5 jaar geworden, en ik vond dat we er aan toe waren om nu ons maar eens bezig te gaan houden met het échte werk.We hebben nu 3 lessen gehad (zijn onze eerste 3 lessen in 2 jaar tijd
), foto's zijn gemaakt in het begin van onze 3de les 
Het is pas het begin hoor, en mijn houding is er beduidend op achteruit gegaan, omdat me nu volledig op hem concentreer (mijn hoofd kijkt beetje veel naar beneden
).Voor foto's hoe het voor onze lessen eruit zag:
Duncan {tinker} @ 'work' ( met nieuw zadel en hoofdstel )
En dan nu...
Kijk en huiver!

Rustig stapje...

Drafje... (voeten spelen kapstok...
)
Hij mag nog wat ronder in de bocht... zijn we hard mee aan het werk hoor
Het blijven momentopnames 

Momentopname, hier zie je dat hij af en toen nog wel zijn neusje er iets uit wil halen... maar zijn achterhand is er wel netjes bij

Poging tot verzamelen of verruimen denk ik, aangezien ik er als een debiel op zit
(weet niet wat het voor moet stellen
)Verruimen en verzamelen vindt Duncan nog er lastig, maar het gaat steeds beter

Rechterstelling aan de lange zijde. Eerste keer dat we dat deden, en hij reed prachtig rechtdoor met zijn hoofd naar rechts (om het ff lomp te zeggen
)
Let niet op mijn hoofd, dat is concentratie

Even lekker lange teugel, is wel nodig tussen het harde werk door...
( ik krijg me er toch lamme armen van
)
En de weer opgepakt, en weer lekker rondtuffen in stap... (ik kijk lekker moeilijk)
En toen hield mn vriendje, de fotograaf, het voor gezien, en ging binnen achter de computer zitten... slim van hem, het was bloedheet buiten...
Dingen die ik zelf al had gezien: naar voren kijken, en benen weer normaal laten doen
...Oja, en Duncan moet zijn grasbuikje beetje kwijt

Cap is eigen keuze (heb normaal ALTIJD een cap op, maar nu kon ik het niet uithouden met dat ding op mijn hoofd in deze hitte... )
Verbetering? Na 3 lesjes

Ik zit er nu al over te denken om hem volgend jaar uit te gaan brengen op wedstrijden... moet lukken vind ik zelf
Hij leert echt heel snel, en pakt alles goed op 
Commentaar is welkom
(maar hij was ook wel heeel stijf.
) (1 x per week in groepsles) Dusse ik vind dat het al heel erg goed gaat hoor voor een 3e keer, het ziet er al netjes uit, jullie komen er wel!