Iris is de laatste tijd echt een monster, met het warme weer heeft ze niet altijd zin om te werken, en laat dat ook zeer hinderlijk merken.
Oa. door hard te gaan lopen en moeilijk terug te komen naar een fatsoenlijk tempo, en ook heel vervelend, verschrikkelijk in verzet komen [lees: kop in de wind en op de plek staan draven zegmaar]
Na de les die ik heb gehad een week terug gaat het al wel weer veel beter al zeg ik het zelf, en we zijn erg hard aan het oefenen om gewoon ontspannen te lopen, vaak overgangen te rijden, stappen draven stappen draven, zodat ze meer aandacht krijgt voor mij ipv de omgeving,
Ook ben ik zelf hard bezig met mijn houdig,
ik krijg gewoon, hoe hard ik mijn best ook doe, en hoe ik er ook op let, mijn tenen NIET naar binnen

Iig hier de 2 "echte" rijfoto's, door mijn moeder gemaakt;

Iris maakt zich sterk en ik dus automatisch ook, ik kan nog niet door die strijd heenrijden

Al weer wat meer ontspanning

Hier schoot ze er dus even vandoor om onder het werken uit te komen, hier lukt het al beter me niet sterk te maken om haar terug te krijgen.

Aangezet in de galop, een normaal tempo lukt steeds beter ook nu, alleen de echte ontspanning gaat nog niet zoals het hoort

Nadat ze klaar was toen het op het eind goed ging, mocht ze nog even crossen

Nog even poseren op het eind

Nogmaals
---------------------
Commentaar en/of tips zijn welkom

aan afzeiken heb ik niets

ow, zal ik dan ook maar de standaard zin eronder zetten:
cap is eigen keus
gelieve daar niet op terug te komen

!
)
of vergis ik mij nu heel erg