Dressuur was onze 4e en 5e proef, springen was voor het eerst officieel B! Dus ik was behoorlijk zenuwachtig
Zat nog een overbouwde sloot in ook!! Maar die sprong hij braaf!Dressuur wat tam gereden, bleek ook in punten: 154 en 159
Springen 1e rondje: 12 strafpunten, 2e rondje: 4 strafpunten, dus we hebben onze eerste winstpunt voor het springen, kben nu officieel B
. Het eerste rondje met springen was ik wat dom bezig
: ik reed nadat de bel was gegaan al een keer door de start heen, dus ik kreeg een weigering en de tijd liep dus al!! wonder boven wonder nog binnen de tijd (nouja wonder, we hadden flink vaart
). Op de dubbel kwam ik verkeert in, dus bij zowel hindernis A als hindernis B vlogen de balken er af. En het parcours had maar 9 hindernissen in de B, maar er stond wel een hindernis 10 A en B, ik dacht dat ik die ook moest nemen, en die dubbel kwam ik dus wel foutloos door :p (stond gewoon op B hoogte ofzo dus vandaar dat ik dat dacht). Kwerd dus ff bij de jury geroepen of ik voortaan de start in de gaten wilde houden en of ik geen extra hindernissen wilde springen :p Tijdens het 2e rondje kwam ik wel goed in in de dubbel, maar ik dacht dat ik voor de 2e hindernis te ruim zou komen, dus drukte hem aan, had ik niet moeten doen, want ik was eigenlijk goed uit gekomen, nu kwam ik er te dicht onder en ging de voorste balk eraf.... dus 4 strafpunten.
Losrijden dressuur:

Tijdens de 1e proef:

losspringen:

Tijdens de parcoursen:

Hier zie je dat we de voorste balk eraf tikken in de dubbel:

: hmm zit nu met iemand op msn, die zag ze ook niet, stuurde ik de linken van de foto's, zag ze die wel, ging ze weer naar dit topic, zag ze alleen de foto's waarvan ik de linken had gestuurd, dus bij deze maar de linken, misschien zien je ze dan op die manier?