@Karnaval ; nee ik wil gewoon commentaar or, ik zie nu ook dat het er best slordig uitziet, het was ook een ramp
@Martine1232 ; IK wou niet wisselen er zat een klein meisje op die witte pony, die er amper onderuit kwam met haar benen , en dat beest ging met haar knoerthard de hele bak door, dus me instructie wou dat ik even ging wisselen zodat zij ook nog kon springen, maar dat beesie was superbraaf..
@amie_x_mij ; ja dat kan wel, maar tussen een aantal kinderen die de pony gewoon NIET kunnen rijden kan je echt geen reet!! ik zit ook niet in de juiste les, maar word tocgh niet meer verzet omdat ik ga verhuizen en volgende week de laatste les is
en ja me handen, die heb ik altijd zo als ik met lange teugel rij... en de laatste stapfoto wou ik teugels op maat doen, halthouden en afstijgen om een pony aan te pakken
en die andewre stapfoto 9e geen idee wat ik doe:S
maar de manege is de laatste tijd erg rommelig enzo, en de pony's zijn niet vrolijk meer, en worden geslagen door de stalhulp, die zelf weggestuurt gaat worden! ben eigenlijk wel een beeeetje blij dat ik daar weg ben hoor