Ik ben zo trots op hem hij is 6 jaar mishandeld geweest en kende nog niks. Nu hebben wij hem 2 jaar en hij gaat met sprongen vooruit. Ik ben in maart met wedstrijden begonnen alleen is hij erg speels en sterk dus gaat nog niet super we zijn nu B-3 en hebben nu een pauze tot 27 augustus om hem echt klaar te maken en zoals ik hem vandaag zag lopen ben ik blij met die pauze zodat we straks echt klaar ervoor zijn! Kijk zelf, en hoor graag wat jullie van mijn ventje vinden aangezien ik heel trots op hem ben omdat ie mishandeld is geweest en 2 jaar geleden nog geen spieren had, alleen voor de kar had gelopen bijna, met stang ingereden was en reed onder het zadel en nog niet eens kon galoperen...ow sorry ben beetje *trots*
(Ze staan niet op volgorde)
Drafje
Galopje
Poging tot wijken (dit vind hij nog erg moeilijk)
Drafje
Even stappen
FF strekken
Dit is mijn favo foto! Strekken gaat steeds beter vind dit echt geweldige foto! Echt met 4 voetjes van de vloer!
aanSPRINGEN in galop
Poging schoudervoor, zijn we net pas mee begonnen in de training, hij snapt het nog neit helemaal.
Poging passage, we zitten pas in de B maar omdat hij snel uitelkaar valt proberen we zo zijn achterhand te stimuleren...
Over de rug laten lopen..hij vind het nog moeilijk om de hand te volgen...

en de uitgestrekte draf is echt perfect!!!