M'n zusje Josje, ging een avondje mee naar de pony en had wel zin in een buitenritje. Dat kon natuurlijk. Ik duimen dat Lisa een beetje braaf was, tis namelijk een ontzettende druktemaker buiten. Maar Josje heeft heerlijk een uurtje op Lisa gezeten, en ze hebben samen genoten van de buitenrit.
Voor Lisa was het meer een losse wandeling. Josje heeft natuurlijk nauwelijks gewicht. Als Josje in de teugels kneep had Lies gelukkig goed door dat ze moest stoppen en drijven was deze rit niet nodig
En toen ik erop ging zitten, werd ze weer helemaal 'wild'.
Volgens mij was ze gewoon extra voorzichtig met hr..
Maarja.. genoeg gel*ld, nu de foto's:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgAaAwAU1KWlBHksSxLif94PBluMEIEGkDYDD5Jxs4m!MOSpcIvFH!5jUCAEXobUClEZggwTfJ8m2u1zZQX*C48oLfMQa*L0aryZpuBNf!o/DSCF1855.JPG?dc=4675528220887985001
[/img]
Josje (net 11, en rijdt 2 jaar) op Lisa met zonsondergang. Deze foto's zijn trouwens van een week geleden...
Dit vind ik een lieve foto, saampjes lekker ontspannen op een weggetje tussen de boompjes..
Samen in het gras draven ..
Zie je die eend wegvliegen?
Deze vind ik grappig! Ze vond mij nogal eng..
Josje,, je hakken!
Ik wil tot slot nog even zeggen;
Josje, ik vind dat je het hartstikke leuk doet met Lisa. Er zijn er maar weinig die het met haar kunnen vinden! Je rijdt helemaal niet slecht! Voor 2 jaar rij-ervaring vind ik dat je het super doet! En als je slecht zou rijden, zou je nooit op Lisa gezeten hebben. Tuurlijk zijn er dingen waaraan je moet werken. Maar daar zit je voor op les. Ik kan niet wachten tot jij volgend jaar ook Lisa gaat rijden en mij gaat helpen om Lies te verzorgen in m'n examenjaar. Ik weet zeker dat het goed zal gaan met jullie! Dus niet treuren omdat het nog niet zo lekker gaat, ik deed er zelf ook een jaar over voordat Lies en ik super gingen!
Als Lisa weer beter is, mag je weer eens met haar naar les!
Weer voor de bokkers: Commentaar mag natuurlijk altijd! En trouwens, wat vinden jullie van haar nieuwe dekje? Kan het een beetje dat oranje bij een bruine pony ?
leuk dat je susje dr op rijd
Dat bontje op de neusriem staat ook leuk.