stapfoto
en blijkbaar heeft ie een zwak voor de camera want hij ging er gewoon constant voor staan. hier mag ik iets meer contact hebben

Rechts neemt ie vaak vast en hij was hier blijkbaar nog niet helemaal los, dus ik denk dat ie het hier ook doet (daarom dat ik hem hier wat los)

en nog een stapfoto (hier trek ik weer eens geweldig mijn benen op)

en dan nog eentje van zn hoofdje

en nog eentje:

Ik weet een aantal punten waar ik niet sterk in ben, nl benen nogal eens optrekken, of hielen, naar beneden kijken (maar das al sterk verbeterd), hier werk ik dus allemaal aan. de oorzaak is dat is in het begin vaak nogal gespannen ben (onbewust dan) en vooral omdat ik al een heel eind niet meer gereden heb. naarmate ik weer meer rijd gaat de spanning weg en zijn die problemen ook grotendeels weg. de foto's zijn ook tijdens het eerste half uur genomen (en je raadt het al: een beetje spanning) daarna ging het super en liep hij iets beter dan op de foto's maar mn zusje was het dan al meer dan beu om nog foto's te nemen.
(de interesse in paarden ligt nogal laag bij haar, hoewel ze wel spontaan opmerkte dat zij hem zou gaan uitstappen
)

.
Het ziet er trouwens wel een beetje uit als hij de camera wel héél lief vind... Op sommige werk-foto's zit ie met z'n hoofdje half naar de camera gedraaid en oortjes naar voren zo naar de camera te loeren, haha!