) en onze paddock is maar 12 x 20 groot, en aangezien Röskur geen M-ijslander is gaan dingen als de galop daar nog wat houterig in.
(voltes gaan nog wel in het midden, maar de bochten snijd ie af want die zijn gewoon te scherp in galop, na de ene bocht moet hij gelijk de andere nemen op de korte zijde
) Maar ik wilde ze toch even plaatsen. Ik heb nu eindelijk een blauw dekje namelijk.
(oh ja, ik weet dat ik afgeragte gymschoenen draag, maar dat was per ongeluk, want ik wilde eigenlijk mijn jodphurlaarsjes aandoen die buiten stonden 'ergens', maar die kon ik dus niet vinden en toen ben ik het vergeten.
normaal rij ik altijd braaf met gehakte schoenen.
en ik weet ook al dat ik mijn tenen meer naar binnen moet doen voor de oplettende mensen onder ons
. maar het lukt me gewoon niet zo geweldig
)Bla bla, kortom een hoop excuses
, maar hier de foto's van Rösk in het blauw (zoals bijna altijd, maar nu met bijpassend dekje!
):

(lekker perspectief, mega-hoofd
)
Poging/beginsel-achtig iets naar schouderbinnenwaarts. (in stap, draf wordt helemaal een drama.
zoals je ziet wil hij ook nog eens zijn kont los van de hoefslag krijgen, vreemd genoeg, want met het wijken laat hij deze eerder slingeren dan dat ie hem meeneemt
.)
Dit is op zich wel een mooie foto. Alleen jammer dat mijn houding zo beroerd is.
(aan mijn gezicht te zien was ik bezig met een moeilijk vraagstuk
.)
Oeps, fotograven zijn veel leuker dan dressuren!
(en ze hebben misschien wel... *gasp* eten!)
Oortjes naar voren = ik luister niet naar het baasje.

Galop

Eh... Tja... Meneer zat voor de zoveelste keer in de verkeerde galop (nu doet hij het in 'de grote bak' bij de ponyclub bijna altijd in 1 x goed, maar hier was het dus weer een tikkie lastiger in zo'n klein bakkie...), maakte zich sterk en was vrolijk (oortjes) en ik ga dan vaak staan (bad habit) in mijn beugels en zoals je kan zien zijn mijn armen gespannen in een wanhopige poging hem terug te krijgen.

Lekker kontje.

Oh ja, af en toe stond m'n vader ook wel een beetje vervelend in de hoefslag tijdens de galop.
Maarja al die bochtjes zijn wel weer goed voor de wendbaarheid van het ponniebeest. 
Wees een beetje lief voor ons (en constructief in het commentaar
), we zijn beide geen dressuursterren en boven staat de rest van de excuses.
(maar m'n vader was toevallig in de buurt en aangezien ik meestal zelf degene met de digitale camera ben heb ik hem dus even foto's laten maken, meestal als ik ga dressuren is er niemand die foto's maakt... maar meestal ga ik ook naar de 'grote' bak, nu had ik te weinig tijd daarvoor.) 
Verder ziet het er toch netjes uit vind ik