degene met wie ik had afgesproken kwam te laat dus toen ben ik om de tijd te doden maar vlechtjes gaan maken. Ze stonden vreemd maar ik vond het wel schattig, en aangezien we toch iets moesten doen, omdat er ook nog geen bak vrij was om in te rijden...dan maar dit
gelukkig was ze er om 11 uur en konden we aan de slag!
flip werd al opgewonden toen ze de bordjes van de letters zag, ik trouwens ook, want ik had geen idee meer waar alle letters zaten, heb al 2 jaar geen les meer gehad en nog nooit een wedstrijd of proefje gereden.
spannend dus!
commentaar is meer dan welkom...behalve over mijn voeten! die dingen gaan alle kanten op, dat viel me zelf ook al op. erg he? het ziet er maar slecht uit.
nou was ik ook wel wat meer bezig met het in toom houden van tankje flip, die echt heel erg aan mijn teugels hing (vandaar op een aantal foto;s ook bijzetteugels, soms is ze gewoon niet te houden en handschoentjes aan tegen de blaren) en met het zoeken waar die letters in godsnaam waren gebleven :mrgreen: moeilijk hoor.
ik ga binnekort toch maar weer lessen denk ik moet even wat dingetjes ophalen, ook qua zit enzo. en voor flip zou het ook goed zijn denk ik.
nou ja genoeg gekletst, hier wat foto's!
het zijn er echt superveel, maar hoop dat jullie me aan de hand hiervan wat tips kunnen geven, en dan is het beter te veel dan te weinig toch? nou kon ik niet kiezen ook hoor, haha
lekker even warm lopen
hier nog zonder bijzet, flip liep een beetje te huppelen :hart:
een bochtje, mijn lieve proefopleester op de achtergrond
wat we hier deden geen idee..
galopje, ik zocht al naar de volgende letter denk ik :mrgreen: check die vlechtjes!
stukje wijken....nee hoor! dat hoorde nietbij het proefje...hoe verder we gingen hoe drukker ze ging doen ...wel aparte foto
galopje
even hoofdje tussendoor
ff checken of er ook nog letters in de lucht hangen :maf: erg haha
VOETEN!!!
ps: waar kijk ik nou toch naar?
na het proefje oefenen mocht ze van mij nog even doen waar ze zin in had, en dat was (voorspelbaar...) heel hard in galop! zonder hulp, ik zei alleen maar ga maar flipje
haha ze wou wel erg graag.toen nog ff lekker knuffelen!
brand maar los!
inmiddels heb ik vandaag met laarzen gereden en dat was al stukken beter, dat scheelt een hoop! het ging nu wat netter, nog steeds was ze erg aan de teugels aan het hangen, maar wel netter en prettiger.
tips zijn welkom