De drafproef deed ik mee om te winnen, de B11 (galopproef) gewoon voor de fun. Uiteindelijk 2x 2e geworden!! Een keer met een half punt verschil van de winnaar, en een keer met 2 punten. Dus ik was wel erg trots op mijn resultaat

Je ziet aan mijn houding wel de spanning, en dat zie je ook aan Garfield, hij mag net iets ronder en losser. Ik had mezelf al heel lang niet meer te paard op foto gezien, vind dat het nog best meevalt. Alleen jammer dat ik zo'n lange staak ben, Garfield is best een hoog paard.
De foto's:(wel slechte kwaliteit door het bewerken)
Groeten in de drafproef. Ik moet mijn hoofd niet zo belachelijk schuin houden
Bovendien moet ik het halthouden weer eens wat oefenen, door de spanning had ik telkens een ietsiepietsie verzet.
Beetje slecht moment, maar uitermate mooie draf vind ik zelf
Mijn handen mochten iets hoger, en het paard iets ronder. Maar netjes hoor 

Tweede stuk van de grote volte, netjes rond.

Nog een drafje, en mijn zus moet leren de camera rechtop houden
Hoezo niet bergopwaarts??? 

Charmant moment
Mooi achterbeengebruik vind ik wel.
Weer niet het juiste moment, beetje opletten dat ik mijn polsen niet naar buiten draai. Verder wel ee nette houding hier.

Close-up van Garfield tijdens het halthouden denk ik. Je moest hier halthouden voor C, beetje gekke plaats, maar goed.

Afgroeten. Hij stond niet stil, en dat werd een 5. Dat heeft me dus mijn eerste plaats gekost. De volgende keer heb ik er dus extra op gelet dat hij stil stond. En ik moet mijn handen hoger en losser houden, zal al veel verzet besparen

Dan de B11 met galop. Hier deed ik dus mee voor de fun, maar het resultaat was uiteindelijk erg goed. Dordat er op het laatste moment vanalles veranderde kon ik niet inrijden, maar goed, alle knopjes zaten er nog op gelukkig

Leuk galopje, wel wat spanning. Ik mag mijn been ook wel wat normaler houden
Jammer van de afspanning wel.

Leuke foto vind ik. 1 oortje voor mij, 1 voor waar we heengaan
Leuke stelling ook 

En achteraf, zooooo blij dat het goed gegaan was, ik voelde meteen dat het goed zat
En dan moet je natuurlijk à la Anky Van Grunsven met een brede smile de piste uit
Ik lachte net naar mijn instructrice die naast de piste zat om voor te lezen.
Zo, ben echt trots op deze foto's
Commentaar mag, maar ik kan voor het moment slechts zelden op internet, dus niet zeuren als ik even niet antwoord