Door het weer voelde hij wat sloom aan, wat overigens niet echt te zien was. De eerste proef ging super, kreeg ik van meerde mensen te horen, toch resulteerde deze in 154 punten.
De tweede proef ging minder, wat meer geschud met zijn hoofd door de vliegen, waar ik 165 punten haalde.
Tijdens het inrijden werd er nog gevraagt of hij te koop was..
Nou, mooi niet! Zodra ik aankwam, Arlette (Soraya92) even opgezocht, daarna Maes opgezadeld en in gaan rijden.
Inrijden:
Samen met Let losstappen:
Een galopje:
Proef:
Wachten op het startsein:
A-C lijn:
En Halt:
Maes is hier wat kijkerig, einde van de diagonaal:
En klaar:
Nog wat strekfoto's om er een van uit te vergroten:
Ik zit hier wel iets tever achterover, maar een uitgestrekte draf zit niet al te lekker uit..
Hier gaf ik hem wat ruimte van voren, liet mijn been doorkomen.
EN ZO HOORT 'IE, hier laat hij zijn achterhand lekker zakken, deze laat ik dichterbij halen en uitvergroten!

! Ik vind het echt een super elegant paardje!
Ik zweette me afgelopen zondag ook helemaal kapot.
! En tja, over de punten.... het kan zo ontzettend verschillen... Ik heb echt proeven gehad die heel slecht gingen, waarvoor ik toch een punt had, en afgelopen week reed ik voor ons doen een hele nette proef, had ik 152 punten!

)
Die 1e is ook wel mooi maar jammer dat je opzij kijkt en dat je zo super ver achterover zit. En lekker attent koppie zit erop zeg 

Geen idee eigenlijk, want ik het hoofdstel bij hem gekregen. Er zit in ieder geval een giga neusriem op van minstens 3 cm breed. Erg stoer!