sochtend gil nog even gevlochten, en rond 10 voor half 10 vertrokken we naar de meern. het was droog, en bleef droog.
daar aangekomen zag ik het veulentje wizards diego meteen, dus die even op de foto gezet.

toen de trailer stond, kwamen we er achter dat we naast haar driekwart zusje stonden! Flower Power in de trailer ernaast! meteen even de foto gegeven die ik op de sportdag gemaakt had en even haar op de foto gezet.

vervolgens gekeken hoe ze het in de ring deed (Margon van bokt kwam ons nog even meeten! erg gezellig!)
Flower voor ze de ring in ging:

even opstellen

in stap:

drafje:

nog een:

ze liet zich wel goed zien, helaas liep ze erg veel met haar hoofd in de lucht..
toen was het gil dr beurt!
opstellen voor de jury:

stappen:

draven:

toen even wachten op de laatste deelnemer:
gil probeerde haar Arabieren bloed te laten zien (zie topic van trainen op bokt)

gil en ik poseren even

gil laat even haar 27(!!!) knotjes zien
Gil werd als 2e geplaatst:
hier de felicitatie

de rozet aanhangen (zie het koppie van gil!)

Eline in actie met de ere ronde

Zonder hoestbui! hoezee!

gil haar mooie koppie!
Toen het rijden
allereerst even samen poseren met haar zusje Bower's Flower Power

en het losrijden kan beginnen!

tijdens het losrijden begon ze lekker te lopen, nog wel veel aandacht voor de omgeving, maar wel redelijk bij me. ik had gas, en rem en ze kwam ontspannen met de achterhand eronder naar beneden... wat wilde ik nog meer.. dacht ik...
Het opstellen om de jury te laten zien

na de 1e galop was alles een racespelletje voor 9 van de 10 ponys. dus niet lekker te rijden. en gil ook totaal niet.. vond het erg jammer dat ze de galop tegelijk deden. hadden ze beter door de helft kunnen doen.. dan hadden de ponys rustiger kunnen lopen.

drafje

nog een drafje

galopje

en nog een mooi ruim drafje!
en met de 1e lichting eruit

ondanks het rijden toch naar mn zin gehad, en trots op gil!
ook wel leuk, er kwam nog een vrouw naar me toe, die herkende gilly van de foto die ze uitgeprint had, ze had het laatste veulen van Gil gekocht!
hij was nog steeds wel erg hengst, maar heel lief. op zn 3e word er papier voor aangevraagd. en tot nu toe heeft ie nog steeds geen naam
maar ze gebruiken wel de naam zoals bij het paspoort zit.. 

gefeliciteert!